Hoi allemaal ik ben hier nieuw en zag dat er best wel veel mensen op elkaar reageren dus ik had eigenlijk een vraag. Op 8dpo had ik een positieve test in mijn handen maar ik vind hem er raar uit zien ik had de hele dag wel gewoon menstruatie achtige krampen tot vandaag nu zit ik op 9dpo en heb ik een negatieve test en licht bloedverlies ik moet pas de 20e ongesteld worden weet iemand wat dit kan zijn of wat dit kan betekenen
8 dpo is erg vroeg om te testen. Voor je laatste dag van je cyclus is een risico. Kan een vals positief zijn geweest of dat er wel wat heeft gezeten, maar niet heeft vastgehouden. Dat gezegd hebbende. Zo vroeg kan alles nog. Misschien was je urine op 8dpo geconcentreerder dan op 9dpo. Zou over 2 dagen nog een testje doen als bloeden niet doorzet. Als het wel een zwangerschap is dan heeft hcg 48 tot 72 uur nodig om te verdubbelen en een duidelijkere streep te geven.
jammer genoeg heeft het doorgezet ik weet dan zelf niet wat er aan de hand is ik ben nooit zo vroeg ongesteld geworden
Ach wat balen. Dan is het vruchtje in aanleg waarschijnlijk niet goed geweest en heeft je lijf het afgestoten. Gezien het streepje wat je wel hebt gehad. maar ook iemand met een regelmatige cyclus kan opeens een afwijkende ronde hebben.