Dan zijn je kwaaltjes iig niet van een zwangerschap denk ik, je cyclus is nog een beetje van slag gok ik zo..
Als je van de pil af bent heb je toch geen onveilige sex Na 2 maanden stoppen heb je voor nu nog geen regelmatige cyclus. Voordat jecweet hoeveel dagen je cyclus is moet je nog een paar maanden bekijken hoe het gaat. Als je klachten hebt van een zwangerschap dan maak je hcg aan, dan moet een test nu alweer positief zijn.
Ik dacht dat dubbele accounts niet mochten.. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwangerschap-wel-of-niet-innestelingbbloed-zwangerschap.687802/
Ja nu je het zegt wow. Te veel overeenkomsten. He jak heel vervelend om op zo iemand elke keer te reageren.
Inderdaad. Maar vooral de tegenstrijdige informatie. Dan wil ze geen kinderen, dan weer wel, dan weer de pil. Lijkt me voor haarzelf ook erg vermoeiend om bij te houden. En aan haar verhaallijn te zijn heb ik het idee dat ze hier onder nog veel meer accounts is geweest. Komt mij iets te bekend voor allemaal
Sorry dit was erg dom.. Maak mij veelte druk en lijk.wel.beetje psychiatrisch afspraak bij de dokter is er al. Ik ga nu dit forum verlaten
Je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste die er meerdere verhalen/accounts op nahoud. Toch knap dat je het eerlijk toegeeft. Ik hoop dat de dokter je kan helpen en je angsten weg kan nemen. Veel succes!
Dst hoop ik ook. Voel me heel erg betrapt man wat zullen jullie wel niet denken.. Snap echt dat jullie denken die is helemaal gek geworden.. Is ook prima dat jullie dat denken.
Toch bedankt voor de reacties het heeft me wel goed gedaan en daardooe de stap. Naar de dokter durven nemen
Dubbele accounts vind ik tot daar aan toe...... maar liegen en dus verschillende verhalen vertellen daar hou ik totaal niet van. Ik vraag me af wat je bij de huisarts gaat doen. Als je de pil idd slikt is er niks aan de hand zoals we al zeiden en als je idd 2 mnd geleden gestopt bent met de pil, ben je nog aan ontpillen en zal de huisarts nog helemaal niks doen. Kortom, op het gebied van zwanger worden is de huisarts nu nog geen juiste stap.