Wie had er ook zo'n honger gevoel de hele dag?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunnycloud, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Sinds een week heb ik echt een enorm honger gevoel, als ik gegeten heb krijg ik direct weer het honger gevoel. Soms wordt ik daar een beetje misselijk van vooral 's avonds op bed.

Ik vroeg me af of er meer zijn die hier last van hebben.

Ik denk trouwens gewoon ongi te worden want ik heb gisteren 3 dagen voor mijn NOD negatief getest.

Ben gewoon benieuwd, vind het zo'n raar verschijnsel

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Niemand dus nou ja het zal wel niets zijn denk ik gewoon hongerig dus. Heb net eten gehad en daarna een bak pistache noten en nu nog steeds dat hongergevoel

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hey heb ik ook! Na het eten meteen weer honger!

Maar kan bij mij ook nog steeds zijn van het stoppen met roken 8 weken geleden.

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ja ik rook juist nog en heb dit in al die 12 ronden nog niet gehad. Misschien ook wel mijn naderende ongi. Tijdens het roken wordt het juist meer en af en toe wordt ik misselijk

5. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou wil je geen valse hoop geven, maar ik heb het ook.
    Normaal krijg ik 'smiddags maar 2 boterhammen weg nu eet ik er vier, en om twee uur heb ik al weer honger, zo gaat het heel de dag door. Neem ook overal liga's mee naar toe.
    Veel succes met afwachten...

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ja ik wacht natuurlijk gewoon af maar het is wel erg niks stilt mijn honger.

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi Sunnycloud,

als je graag zwanger wilt worden, overweeg je dan niet om nu al te stoppen met roken? Of stop je als je zwanger bent?
    Het is maar een vraagje - goed bedoeld ;) - maar het is niet zo gezond voor je a.s. kindje.

Het hongergevoel heb ik ook. Als ik niet optijd iets eet voel ik me vreselijk hol en word ik helemaal niet lekker (en was een van mn eerste symtonen) Hopelijk is het raak voor je!

groetjes sanneke

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hoi Sanneke,

Ik was al heel braaf gestopt in de eerste ronde maar ben nu in ronde 12 beland en ik moet zeggen dat ik sinds twee maanden weer rook, jammer dan Ik stop natuurlijk zo gauw ik weet dat ik zwanger ben. Absoluut geen sigaretten meer voor mij dan, werk op de kraamafdeling en weet welke gevolgen het heeft.

9. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik ben ook aan het wachten op mijn NOD maar sinds vandaag raakt mijn honger ook maar niet gestilt terwijl ik wel lichtjes misselijk ben
    toch echte honger, ook zin in eten en ik eet dus
    ben nu ook al 8 weken gestopt met roken en heb die honger nog niet eerder gehad dus wie weet.....

afwachten maar ;)

10. Niet meer actief

ah mooi ben dus niet de enigste! heb ook dat hongergevoel. neem ook overal een pakje koekjes mee naar toe en werd snachts wakker van de honger dus daar liggen nu rijstewafels haha

11. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Heb ook de hele dag berehonger. Normaal ben ik echt niet zo'n grote eter; helemaal niet zelfs. Eet ik 's ochtends een beschuitje en 's middags twee boterhammen. Nu neem ik er al vier mee en dan loop ik nog de halve dag met een knorrende maag!

12. memmie

memmie Lid

19 nov 2006
    21
    0
    0
    Fijn om te horen dat jullie er ook last van hebben.. ik blijf maar dooreten de hele dag (kleine porties, maar toch). Nou ja, als het maar gezonde dingen zijn, moet het geen kwaad kunnen denk ik!

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Heb ook de hele dag honger, en dan maak ik een lekker broodje en adn smaakt het naar niks, heb ook zin in dingen die ik normaal niet zo snel kies....nod 11 mei

14. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Zo als jullie zien had dat honger gevoel bij mij dus niets te maken met een zwangerschap ik dewnk dat het door mijn ongi kwam, zat er aan te komen. Iedere maand weer vreemde dingen en dat al 13 rondes lang. Bah ben er zo zat van.

15. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was, ik had de hele dag door honger :oops:

Deel Deze Pagina