Hallo allemaal, Mijn borsten zijn in de 2e groeifase van hun leven gegaan haha Maar nu is het zo dat de linker veel harder gaat dan de rechter. Het trekt nu mijn BH zelf naar links. Ten eerste is het natuurlijk geen gezicht maar nu word rechts niet goed ondersteunt omdat de BH daar niet goed zit. Aangezien ze best pijnlijk zijn is dit niet zo fijn. Herkent iemand dit? Komt dit nog goed?
hihi heb er vaker van gelezen Mijne zijn eigenlijk nog helemaal niet zo gegroeid, echt maar een klein beetje. Succes!
Bij mijn dochter gebeurde er pas wat na de geboorte met mijn borsten en nu zijn ze al dik een maat gegroeit. Wel in gelijke maat volgensmij, maar het schijnt vaker voor te komen dat ze verschillen.
Mijn borsten zijn normaal al niet gelijk, niet te zien hoor met kleding aan. Nu is mijn "grootste" borst wel een cupmaat groter dan mijn andere, misschien zelfs wel 2 maten. Ik heb zwangerschapsbh's gekocht, andere waren niet meer uit te houden. En dat is echt een opluchting. Misschien een idee voor je?
Misschien kan je een 'kipfiletje' dragen om je kleinere borst te ondersteunen.. Ik ben altijd al scheef en draag bijna altijd vulling in mijn BH voor mijn kleinere borst.. Mijn truitjes gaan ook altijd scheef zitten, hals trekt scheef..
oh hemel wat vervelend. Mijn borsten zijn al 2 cupmaten gegroeid, maar gelukkig wel op hetzelfde tempo
Bij mij zijn ze ook iets scheef gegaan maar niet zo dat ik er last van heb. Mijn man grapt er altijd over haha. En hey als het niet meer goed komt dan zijn er weer andere middelen toch!