Ik ben nu 7 dagen na mijn iui en heb ontzettend last van hormonen. Kan dit door de gespoten ovitrelle komen? Ik voel ALLES in mijn lichaam en wordt zo moe van mezelf. Ieder krampje, steekje en zo misselijk en hoofdpijn. Ik wil het niet uitspreken maar hoe meer ik ertegen vecht hoe meer dat ik er aan denk. Grrrrr, wat zijn het toch vreselijke weken na ovulatie
Heel herkenbaar, elke keer na mijn eisprong lijken de dagen langzamer te gaan en denk ik steeds van alles te voelen (zou ik zwanger zijn en daarom pijntjes hebben??) Nu ook op het wachtbankje maar heb het gelukkig heel druk op het werk, verhuizing, verjaardag zoontje, tuin aanleggen enz dus hopelijk maak ik mezelf deze ronde minder gek... Succes op het wachtbankje, hopelijk straks een positieve test in je handen.
Ik snap je helemaal (groot deel in ieder geval) Ik ben zaterdag begonnen met gonal f en gisteren de eerste folikel echo. 1 folikel 16mm en een beetje en 3 ienimini folikels. Gelijk bloed geprikt maar mijn hormonenwaarde was nog niet okee. Nu zondag terug voor een echo om te kijken of het eitje niet is gesprongen... De verpleegster zei zeker te weten dat er voor zaterdag niets gaat gebeuren... Nee zondag waarschijnlijk wel en zondag doen ze geen inseminatie weer wachten tot de volgende maand. Vindt vandaag ook echt alles stom en dom!! Wachten is vre-se-lijk!!!!!
Het kan helaas zeker door de ovitrelle komen. Dat is tenslotte hcg. Maar het kan ook van je eigen lijf zijn. Nog even geduld, hoe moeilijk ook.
Oh dames, ik trek het bijna niet meer, Ondertussen dus bijna twee weken na iui (a.s. vrijdag 14dagen) nog steeds misselijk, hoofdpijn en trekkerige buik. Maar vannacht toch wel weer iets meegemaakt. Zoontje voor het eerst in peuterbed en werd tussen 3 en 5 uur steeds wakker. Toen hij weer sliep even naar de wc geweest en met afvegen heel licht roze op wc papier. Ik wordt altijd gewoon ongesteld dus ik baalde als een stekker, vond het ook vrij vroeg maar goed overheen zetten en terug naar bed. Vanmorgen niets, met afvegen niets, om de 2 minuten niets Tja wel heel erg misselijk en drukkerig en trekkerig gevoel. Niet echt de krampen die ik normaal heb als ik ga menstrueren maar zeker wel aan de gang in die omgeving. Mijn vriendinnetje coached mij zodat ik niet eerder ga testen dan a,s zaterdag maar MAN O MAN wat vind ik het spannend.
Hi Brabantsmeisje, Wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten ... Ik heb geen ervaring met IUI, maar ervaar wel hetzelfde dat wachten soms zo lang duurt! Wij zijn nu in ronde 4 en na een paar keer een teleurstelling probeerde ik er deze maand weer heel open in te gaan. Maar dan nader je het eind vd maand en is het toch weer spannend. Het duurt nog ongeveer een weekje tot mijn NOD, dus moet nog wel even geduld hebben .. toch denk ik dan hier en daar weer wat te voelen, maar dat had ik vorige maand ook, en toen was ik ook niet zwanger dus word er soms ook gek van... wat voel ik nou en wat is het precies?? Kortom, ik heb geen oplossing behalve dan geduld hebben.. maar weet zelf hoe lastig dat kan zijn! Hoop dat zaterdag testen bij jou goed uitpakt.
Ik vind het echt verschrikkelijk dit, net ineens bruinverlies op mijn papiertje. Je wordt inderdaad zo voor de gek gehouden door je lichaam. Bah niet leuk dit
Bruinverlies kan wat oud bloed zijn, of nog wat bloed dat met de innesteling is vrijgekomen. Ik herken het wachten, ik mag de 26ste testen. Eerder kan niet i.v.m. de pregnyl 5000 injectie. Normaal vliegen de weken voorbij, behalve deze laatste 2
Wil je even sterkte wensen!! Zit zelf ook op de wachtbank, maar wij zitten niet in de mmm. Heb wel ov-testen moeten gebruiken om mijn eisprong op te sporen. Afgelopen weekend was ie 2x heel erg positief. Nu wachten tot ik mag testen, rond 2 augustus, jeeeeeeeehhhh, wat duurt dat láng zeg!!! Ik merk niets aan mijn lichaam, behalve dat ik ontzettend sagarijnig kan zijn, hahaha! Vooral mijn man heeft het dan zwaar te verduren. Vanmorgen had ik de neiging om de zoutpot naar zijn hoofd te gooien. Hij zei; "jemig, als jij zo sagarijnig blijft, worden het nog 9 hele lange maanden!" Ik zei;"ik weet nog niet eens of ik wel zwanger ben!!!" Veel sterkte met wachten!!! You're not alone!
Dank jullie wel meiden, maar hier is de menstruatie door aan het zetten, sta wel te kijken hoe vroeg. 9 juli otrivelle, 10 juli iui en nu dus startende ongi. Baal als een stekker maar helaas. Nu naar de clomid 100 pfff