Hallo dames, Ik heb sinds 2 dagen dat mijn tepels veel groter lijken en opgezwollen! Er zit een donker randje omheen! Kan iemand mij vertellen of dit op zwangerschap duidt of dat het ergens anders door kan komen? liefs Emma
Ik had dat ook elke keer als mijn menstruatie naderde. Wat zeker is, is dat het je hormonen zijn die opspelen, maar door wat? Even afwachten dus!
Ik weet wel dat ik dat NIET heb als mijn ongi nadert. Nu is t natuurlijk niet zo dat ze elke dag uitvoerig bekijk , maar het viel me op dat ze ineens zo groot waren! Nu zijn ze wel niet zo groot van zichzelf.. Bovendien heb ik van die vreemde krampjes.. Zaterdag is mijn NOD pas..
Bij mij zijn ze een beetje purperachtig, mijn vriend zei daarstraks dat het net leek of hij me mishandeld heeft!
ik had gister dat idee ook, in elk geval dat ze groter lijken en ik heb om mijn tepels (wel in het bruine gedeelte) allemaal pukkeltjes of zoiets. Ik kan het niet aan mn vriend vragen of ze groter zijn want hij heeft zoiets van hou er eens op over te zeuren, we zien het vanzelf wel
die van mij zijn nu ietsje donkerder maar lopen met blauwige vlekken uit ...... lijkt net of dat ik blauwe plekken op mijn borsten heb L.sybje