hoi, Ik heb sinds gister last van bloedverlies. Het is alleen veel te vroeg voor mijn ongi. Dat moet ik pas worden over 2 weken.. Weet iemand wat dit kan zijn? Mss een innestelingsbloeding? Groetjes Tessa
Hoi Tessa, Het lijkt mij dan meer op een bloeding ivm je eispron ofzo... wel erg vroeg om in te nestelen, maar ik kan het mis hebben hoor.
hoi Ligt een beetje aan hoelang je van de pil bent. Soms kan in het begin gewoon wat bloed verlies optreden. Is het veel? rood/bruin? groetjes
ja en anders... als je zegt dat het eigenlijk nog twee weken moet duren voordat je ongi moet worden dan is het waarschijnlijk je ovulatie. liefs babs
Ja het zou kunnen. Het was best veel maar is nu voor groot deel al weer opgehouden en het was vrij rood. Ik snap er niks van Groetjes Tessa
' meestal is een innestelbloeding niet echt veel 1 of 2 keer wat bruin/rozige afscheiding met afvegen. Als het echt een paar dagen duurt en rood is, hmm ik weet niet. groetjes
nee het heeft in totaal 1 dag geduurt. Ik heb gister wel sex gehad met mijn vriend en halfuur daarna ofzo is het opgehouden. Geen bloed meer.. groetjes
Anderhalve week geleden had ik plosteling gedurende een of anderhalve dag steeds wat dikkere bruinige afscheiding. Ik moet echter pas eind deze week ongesteld worden en nu heb ik sinds gisteren erg pijnlijke tepels, wanneer ik ze aanraak. Kan dit een innestelingsbloeding zijn geweest en kan het nu dus zijn dat ik zwanger ben??? Of kan de bloeding en de pijnlijke tepels ook met iets anders te maken hebben?