Dames (en eventueel heren) Even mijn verhaal. November 2017 gestopt met de pil om te gaan voor een eerste kindje. In oktober spijtig genoeg een miskraam aan 5 weken. Vervolgens op controle & blijk ik een grote cyste te hebben op de linker eierstok met als gevolg een operatie. Vanaf 3 februari tot en met 21 februari aan de pil, daarna terug gestopt. Dit omdat ik geen eisprong mocht krijgen. Op 22/2 operatie & werd endo ontdekt graad 3 Tijdens de operatie cyste, verklevingen verwijderd & curetage gehad. Nu mijn vraag. Ik heb vorige zondag bij het vegen een mini beetje bloed gespot. De volgende dagen daarna spotting, heel weinig. Sinds gisteren is dit terug overgegaan naar wit verlies. Ergens ben ik ervan overtuigd mijn eisprong al gehad te hebben .. We zitten vandaag op dag 31 (normale cyclus voor mij is 24dagen). Moet ik meer geduld hebben of neem ik deze spotting als mijn menstruatie? Of is er nog iets anders ?? Die onderzekeheid ...
Ja ik zou ook testen, en als het spotting van een innesteling is dan is testen misschien te vroeg, maar het zou ook heel goed je menstruatie kunnen zijn? Lastig het menselijk lichaam
Nee, nog geen test gedaan. Na anderhalf jaar proberen, heb ik zo’n dingen afgeleerd .. Maar het is wel zoals jullie zeggen, het zou toch een onzekerheid wegnemen. Bedankt
Ik weet niet of het klopt wat ik nu ga zeggen hoor, maar ik heb eens gehoord dat cysten je cyclus kunnen beïnvloeden. Er is nogal wat gebeurd in je buik natuurlijk.. Geef je lichaam even de tijd om alles weer op orde te krijgen. Al kan ik goed begrijpen dat dat heel moeilijk is..