hallo, daar ben ik weer. ik heb vandaag wat bruinige afscheiding verloren. kan dit een innesteling zijn? en hoe kan ik zien dat het een innnesteling? hoelang kan een innesteling bloeding aanhouden? 1 of 2 dagen. en bloeding kan die ook rood zijn of alleen bruinige. sorry voor de onsmakelijke vragen. groetjes uit brabant
als ik zaterdag ong. wordt zit ik op dag 28 van mijn cyclus. ik ben de vorige keer overtijd geweest en zat aan 33 dagen cyclus. volgende week donderdag kon ik testen. ik heb een paar dagen maandag/dinsdag wel krampen gehad. en het kan een innesteling zijn geweest.
hoi hoi Ja dat kan een innesteling zijn, een innesteling is ongeveer tussen 5-10 dg na een ovulatie. Hoe je het kan zien, is voor ons allemaal een vraag. MAAR niet alle vrouwen hebben last van een 'innestelingsbloeding'. Sommige hebben deze bloeding zelfs op Nod of er na, of zelfs als ze een paar weken zwanger zijn. Maar velen hebben er geen last van. Je weet het niet. Verschilt per lichaam. De bloedingen kunnen rose, bruin, rood zijn zover ik heb gelezen. En duren niet zoveel dagen. Hoop dat het iets positiefs te betekenen heeft bij jou, succes. groetjes yach