Test...?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Monieqje, Feb 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik hoop dat jullie mij even verder kunnen helpen...

Ik ben heel lichtelijk ongesteld, kan het bijna niet ongesteld noemen, het is nu al 4 dagen zo....
    Nou heb ik vanmorgen een test gedaan en eerst kwam gaf hij positief aan en toen ik een paar minuten later keek gaf hij negatief aan...

Alle reacties zijn van harte welkom! Wordt hier heel erg onzeker van :S

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Heb je de eerste keer wel goed gekeken?
    En anders nog een keer een test doen.

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Ik heb echt heel goed gekeken...want ik geloofde mijn ogen niet...dus keek nog een keer toen gaf hij nog steeds positief aan...
    Toen ik nog een keer een paar minuten later nog een keer keek gaf hij negatief aan

4. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    over 2 dagen nog een x tesetn joh;)
    of even een digitale test kopen...
    dan staat er zwanger of niet zwanger!

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Is zo een digitale test ook te koop bij de kruidvat of een etos?

Maar jij raadt me aan om er dan nog 2 dagen mee te wachten? Niet morgen ochtend nog een keer?

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik heb ook mezelf ooit zo voor mijn kop kunnen slaan...
    Ik had de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen. Je zou 2 roze stippen hebben als je zwanger was..Nou ikke blij, 2 roze stippen..Bleek dus achteraf dat ze sowieso allbei roze werden, alleen als ze beide roze bleven..was je zwanger...Ik had dus te vroeg de test gelezen..echt heel vervelend voor jezelf.

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Dat is heel vervelend jah....maar ik had zo een test gedaan dat als er een + komt te staan dat ik zwanger ben en als er een - dat ik niet zwanger ben...
    Maar ik zag vanmorgen echt in het begin een + na 2 keer kijken en de derde keer was het een -

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Als je hebt gekeken binnen de aangegeven tijd en het is een plusje lijkt mij dat je zwanger bent. Vreemd dat het weg is, heb je er geen foto van gemaakt toevalllig?
    He wat verwarrend moet het zijn, morgen nog eens een testje doen meid. Succes. Hoop dat het plusje morgen blijft. :)

gr yach

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Ik heb er helaas geen foto van gemaakt

Maar ik heb wel gekeken binnen de tijd dat op de beschrijving stond. Ik snap er ook helemaal niks van....ik denk dat ik zo gewoon nog een test ga halen en opnieuw ga doen...want ik wordt gek van die onzekerheid...maar ook omdat ik wel gewoon heel lichtjes al 4 dagen "ongesteld" ben. Ik kan het niet echt ongesteld noemen want het is zo weinig

10. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    die testen kun je idd kopen bij de drogist..;)

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ja das raar ja.
    Gewoon naar de winkel om een nieuwe test, waarom jezelf kwellen en nog een paar dagen wachten? Als tie positief was, zal hij dat zeker weer worden.

Share This Page