Hallo dames ik ben hier nieuw en ik zit ook met dezelfde vragen als vele hier. Dit is nog pas de eerste ronde sinds ik met de pil ben gestopt. - 12 oktober heb ik de laatste pil ingenomen en die nacht nog heb ik nog gemeenschap gehad met mijn man. - De volgende dag 13oktober gestopt met de pil maar ik moest nog 2pillen innemen dan zou het pas mijn stopweek zijn. - 15oktober ben ik ongesteld geworden In de week van de eisprong heb ik dinsdag 25oktober en 28oktober gemeenschap gehad. 29oktober was mijn eisprong. Ik had zoiezo hele week buikpijn maar de dag van de eisprong voelde ik bij mijn linkereistok letterlijk een eitje springen. Volgens een berekening had ik afgelopen donderdag 3november mijn innesteling. Zelf ben ik nu sinds dinsdag 1nov al ziek. Dit zijn de symtomen: - 3dagen achter elkaar diarree maar 1x perdag(2xochtend en 1xavond) - linkereistok doet pijn als ik op links lig of tijdens hoesten of niezen. - misselijk (kokhalzen) - krampen - maagpijn - soms onderrug pijn - soms tussen schouderbladen pijn - hele erge borrelende darmen en vooral snachts wanneer ik op mijn buik slaap Ik weet nou niet of dit ontpillen is of ben ik zwanger of ben ik grieperig. Ook heb ik na het stoppen met de pil zo een buikpijn dat ik het irritant vond om een broek of zelfs ondergoed om mij buik heen te hebben. Ik hoop echt dat ik toch zwanger ben maar die onzekerheid en verhalen die ik lees its killing me. Het is een beetje een lang verhaal geworden maar ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven. kus
Sorry meid.. dat kan niemand. Het is echt gewoon afwachten, sowieso ook om te zien hoe je cyclus nu gaat lopen. Gelukkig kan je hier lekker alles van je afschrijven. Succes met afwachten, ik hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben
Dankjewel voor je reactie maar ik hoopte dat iemand misschien dezelfde symtomen als mij heeft gehad en toch zwanger is geworden. Volgens mij moet ik nog 7dagen wachten op mij NOD.
Aha, misschien kan je het eens in het zwanger zijn topic vragen? Daar herkent misschien iemand je klachten wel.
ik ben zelf 3 okt. gestopt met de pil. en zowat dezelfde klachten! echt met die vlage misselijk, rommelende buik/darmen..gevoel dat je buik opgezwolle is, pijn in buik en ook inderdaad pijn bij schouderblad (re) helaas was het bij mij denk combinatie van griepje/verkeerd tillen (werk in de zorg) en ontpillen uiteraad hoopik voor jou dat het anders is.. su6 en laat je het nog even weten?
Ooh echt bijna dezelfde klachten. Ik vond het alleen meer gek van de diarree en pijn in linkereistok dus ik dacht misschien dat het bij een zwangerschap zou horen. Ik hoop het stiekem wel. Moge wij snel zwanger zijn als het niet zo is
hoop uiteraard voor je dat je zwanger bent maar het is echt met deze verschijnselen niet te zeggen, kan alle kanten op. Je bent natuurlijk nog maar net gestopt met de pil. Ik ben zelf wel een maand of 3 van slag geweest van het stoppen met de pil, was er echt niet lekker van, pijn in mijn buik etc en niet zwanger hoor, dat duurde iets langer Daarbij heb je je eerste echt menstruatie nog niet gehad na het stoppen dus dat zou ook zomaar even kunnen duren voordat het weer op gang is. Nou ja sterkte met wachten!
Ja klopt daar heb je gelijk in en ik moet me er ook niet teveel op verheugen. Ik vind het echt gek dat ik geen klachten meer heb vanaf vandaag en dat ik trouwens nu ik me herinner vanochtend tijdens het tanden poetsen bloed had van me tandvlees. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben maar mocht het wel zo zijn dan ben ik zeer blij
Hey hey, Ook ik hier zit met een aantal dingen wat ik even van me af wil schrijven. Ik had 1 nov mij vruchtbaarste dag, de dag ervoor ben ik met mijn vriend naar bed geweest!! Dit is overigens de 8e ronde. De dag erna was ik een beetje misselijk dis ik denk dat is gewoon toeval. Gedurende de week werd ik tamelijk licht in mijn hoofd en heb sinds afgelopen vrijdag last van ongi krampen!! Tot op de dag van vandaag zijn die ongi krampen er nog en de ene dag is het erger als de andere dag. Vandaag weer een ergere dag. Ook was ik vanmorgen redelijk misselijk en sinds gisteren last van gevoelige borsten. Zou dit mischien innesteling kunnen zijn wat ik voel? Ik hoop het zo graag eigenlijk. Nou en dit ben ik even kwijt. Iemand hier mischien nog last van gehad? Groeetjes joyce
Dat zou best de innesteling kunnen zijn want het duurt een paar dagen en het is ongeveer 5dagen na de eisprong. Ik zit ook met dezelfde vragen alleen heb ik ook andere klachten erbij gehad. Nu zijn de klachten verminderd en misschien is ook voor mij de innesteling voorbij. Ik weet het niet en ik hoop dat we binnenkort een positieve test in ons handen krijgen. Ik ben aan het bidden daarvoor.