Hallo meiden, Ik ben een rationeel type, maar ik heb nu 2 afzonderlijke gekke dingen meegemaakt, mocht ik eind van deze maand zwanger zijn, dan ga ik toch wel geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. Toeval zou anders wel heel erg toevallig zijn. Een maand geleden komt er iemand naar me toe, een oude bekende. Deze persoon kan allerminst weten dat mijn man en ik een kinderwens hebben. Ik stond notabene gewoon aan en wijntje op het feest waar het was. Na afloop van het feest zei hij dat ik een bepaalde datum begin augustus moest onthouden. De reden noemde hij niet. Hij heeft dit al eens gedaan bij iemand die ik kende en zij is uiteindelijk bevallen van haar eerste kindje op die datum. Ik moet erbij zeggen dat zij al wel zwanger was. Het kan dus nog steeds van alles zijn, ik weet niet of hij dit ook bij mij bedoelde. Beetje vreemd vond ik het wel. Momenteel is mijn vruchtbare periode nog niet begonnen, dus ik kan absoluut niet zwanger zijn nu. En toch vraagt er vandaag iemand, die niet weet dat we ermee bezig zijn, of ik zwanger ben. Ik zou namelijk een energiebolletje bij me dragen?? Nou ja, een beetje mysterieus en raar verhaal. In principe ben ik van de vaste wetenschap en geloof ik hier niet in. Ik zou het wel willen natuurlijk, maar goed, ik ben toch meer van "eerst zien dan geloven". Ik kan het namelijk niet verklaren. Maar mocht het zo zijn dat het deze maand lukt, dan vind ik het wel heel bijzonder. Ik wilde het gewon even kwijt en was benieuwd of iemand zoiets wel eens heeft mee gemaakt. Nou ja, wij gaan het maar niet aan de hogere sferen over laten en gewoon flink klussen gr Babke