Ik voel me zo vreemd: ik voel namelijk niets! Testen zijn wel goed positief, dus ik ben toch echt zwanger. Bij mijn eerste had ik super veel kwaaltjes en ook super misselijk enzovoort. Ik probeer er een beetje van te genieten, maar ergens bekruipt mij dan soms ook die angst dat het misschien niet goed is? Bah, die vervelende onzekerheid ook! Aan mijn testen te zien neemt mijn hcg toch wel goed toe dacht ik?
Iedere zwangerschap is anders! Je testen zien er super goed uit, dus nu wel stoppen met testen hoor! Hoe moeilijk ook, probeer je geen zorgen te maken.
mijn kwaaltjes begonnen bij een week of 7 bij de 2e. ik dacht ook steeds ik voel niks... volgens mij is dat wel een goed teken. bij mn 3e zwangerschap voelde ik gelijk vanalles en dat ging mis. dus de volgende keer als ik weer zwanger mag worden en ik voel niks heb ik er juist een goed gevoel bij!
Ik voelde ook helemaal niets...zelfs geen zere borsten....totdat week 6 begon..... Meid, geniet, gefeliciteerd!!
Ik voel wel pijn in mijn borsten en zware moeheid...nog steeds. Maar vorige week had ik ook last van menstruatieachtige pijn in m'n onderbuik (baarmoeder), dat is nu verdwenen. Ben ook gelijk van de twijfel...
ann86, ik ben precies even ver als jij en voel precies hetzelfde als jij. Heb nu ook geen ongi-gevoel meer en alleen moe en pijnlijke borsten. Ik hou het er maar op dat het normaal is
Yummy, ik voelde bij de 2e zwangerschap ook he-le-maal niets! Helemaal niets! Was niet eens moe. Juist andersom, had energie voor 2. Ben slechts 1x misselijk geweest rond week 10 toen ik een vieze poepluier van de oudste moest verschonen. Je testen zien er prima uit, relax!
Het is dat ze me d.m.v. de echo's laten zien dat er toch echt iets groeit in mijn buik, en laten horen dat er behalve mijn hart nog een hartje klopt daarbinnen... Maar behalve dan het feit dat ik niet ongesteld word, voel ik me echt niet heel anders als voor mijn zwangerschap! Ja oke, af en toe wel wat moe... maar ja, of ik hiervoor nou minder moe was, ik vraag het me af! Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken! Ik doe het vooralsnog ook niet Blijf rustig en wees blij dat je (nog) nergens last van hebt!
Pff hier nog eentje! Ik voel ook helemaal niks en heb ook echt niet het gevoel dat er iets in mn buik groeit. Ik had tot vorige week wel last van mn tepels maar dat is nu ook weer weg Ik ben met 4weken voor een echo geweest en toen zag ze helemaal niks in buik, dus dat maakt me ook heel onzeker. 11 november heb ik weer mn echo..duurt nog zooo lang
Ik voelde me eerst ook totaal niet zwanger. Dat kwam bij mij pas met week 6, moe moe moe en 's morgens als ik nog niet gegeten had misselijk. Wel wat ongi achtige krampen, maar meer ook niet. Nu nog steeds moe en pijnlijke (.)(.) Maar verder ik mag niet klagen Hopen dat dit zo blijft! Zou zeggen geniet er maar van, bij een collegaatje heb ik gezien hoe het anders kan.. word je niet vrolijk van..
Ik had dit ooko bij mijn tweede zwschap....maar het kwam ongeveer rond de 7 weken opzetten.... Ik werd er ook onzeker van maar iedere zwschap is zo anders!
View attachment 196638 Mijn test van gisteren dus ook echt zwanger maar voel eigenlijk ook nog niet echt wat...dus meid van harte gefeliciteerd..
Wat een leuke sl0fjes!! waar heb je die vandaan Ik heb wel last van vanalles en zelfs dat maakt me 0nzeker, dus het maakt denk niets uit, je zal de eerste weken s0wies0 0nzeker zijn..
Hey bedankt voor alle reacties! Ik viel gisteravond om 19.30 in slaap en werd vanochtend om 07.30 wakker.. En hartstikke misselijk. Ik denk dat het dus is begonnen haha.
Weet niet of ik je nu moet feliciteren met je misselijkheid van deze ochtend... Maar in ieder geval: Hier nu dus voor de derde keer zwange en alle 3 de keren aan niets kunnen merken dat ik zwanger was. Ja: het uitblijven van mijn menstruatie en de positieve testen! Zegt dus echt helemaal niets zoals je ook al van anderen hebt gehoord! Hoop dat na deze ochtend de misselijkheid weer over is. Geniet er lekker van!
Hier zwanger van de vierde en ik voel ook vrij weinig. Ik weet bij de eerste kwam ik er pas nar 5,5 week achter dat ik zwanger was en toen begonnen de kwaaltjes ook. Bij nummer twee begonnen de kwaaltjes al vrij snel en bij nummer 3 moest ik meteen stoppen met de anti depressiva dat ik zwnager was en daar was ik heel beroerd van en weet dus niet wanneer het echt begon. Ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger en op af en toe een missleijk gevoel (wat ik normaal ook bijna dagelijks wel heb, alleen dan voelt dat net iets anders), heb ik weinig last van kwaaltjes. Behalve dat ik al best wel last heb van mijn spataderen, mijn been doet er gewoon zeer van. Ik ben dus ook erg onzeker hierover en zal blij zijn als het 8 december is en de echo gehad heb.