Hallo meiden,, ik wil uit nieuwschierigheid weten of jullie een innestelingsbloeding gehad hebben, en zo ja op welke dag in je cyclus? Ik weet daar eink helemaal niet zoveel vanaf, maar vind het wel allemaal erg interresant om te horen/lezen Super bedankt alvast.....
Volgens de ass. van de gynaecoloog wel ja! Ik testte zaterdag positief en vlak daarna kreeg ik die innestelingsbloeding. Ik snap nu waarom er vrouwen zijn die denken dat ze ongi zijn geworden maar eigenlijk zwanger zijn. Zo veel was het. Maar het zou ook zomaar kunnen dat dit bloed van een vruchtje is geweest, want dat zei mijn vriendin weer. Maar het is dus op het einde van je cyclus of ver daarna.
bloeding gehad met 4 weken zwangerschap, dus op nod. best heftig. en daarna nog tot week 8 a 9 bruine afscheiding.
nee eigenlijk niet. ik heb 30 december me laatste pil ingenomen en werd 1 januari ongesteld (gewoon 5 dagen). 30 januari had ik een positieve test in mn handen en t/m de dag van vandaag geen bloed meer gezien groetjes heb trouwens wel op de vermoedelijke 'innestellingsdag' veel kramp gehad. een soort kramp wat ik niet herkende eigenlijk. achteraf ook logisch want ben ook nog nooit zwanger geweest
Ik had een innestelingsbloeding precies een week voor mijn NOD. Het was heel licht maar hield 4 dagen aan. Op de dag dat ik normaalgesproken een beetje zou moeten gaan voorvloeien, was het weg en is het weggebleven. Succes daar!
Voor degenen die wel innestelingsbloeding hebben gehad: had je ook kramp(jes) alsof je ongesteld moest worden of was het alleen een bloeding zonder de pijn??
en ziet het er veel anders uit dan je ongesteldheidsbloed? Dat vraag ik me ook af. Lijkt me idd best eng om te zien.
Ik ben nu voor de derde keer zwanger, maar heb bij geen enkele zwangerschap een innestelingsbloeding gehad eerlijk gezegd.