ik ben 2 januari met de pil gestopt.toen was de strip op. ik ben toen van 7 tot 10 januari ongi geweest. toen kreeg ik 12 februari een bloeding, ik dacht dat ik ongi was geworden. Maar het was maar eenmalig. uiteindelijk de 13e tot de 19 ongi geweest. Dit was dus een cycli van 33 dagen. maar nu ben ik nog niet ongi geworden. als ik dus weer van 33 dagen uit ga dan zou dat betekenen dat ik nu 5 dagen over tijd ben. maar wat moet ik nu doen. en kan het erg kwaad als je kinderen wil maar je heb zelf overgewicht. of is het dan dat je dan gewoon extra onder controle ofzo komt. wie kan ons helpen. ik hoop snel een reactie te krijgen. groetjes
hoi, het kan door het ontpillen komen dat je cyclus nu lang duurt. Je kunt een test doen om te kijken of je zwanger bent. Als je overgewicht hebt is het verstandig om af te vallen voor je zwanger bent. Tot het moment van een positieve test kun je je best doen om af te vallen. Het ligt aan de mate van overgewicht of je in aamerking komt voor extra controles. Slik je al foliumzuur? Mirjam
ja dat afvallen ga ik zeker proberen tot ik zwanger ben. als ik test doe dan zijn ze negatief. maar kan het ook zijn dat die waarde bij dikkere mensen moeilijk te meten is of niet? en ja ik slik al folium zuur. ik ben onderhand n og steeds niet ongi. groetjes teddybeer