de enigste belg... dat is toch ook leuk ..... claire trek je het nog een beetje meis,,, volgens mij zit jij goed in de stress momenteel... denk aan jezelf he...
hoi linda jouw verhaal geeft weer hoop ben eigenlijk wel benieuwd bij wie het goed ging na de innestelings bloeding en bij wie niet. kun je daar niet een pol overmaken?
Hai Pipi 24. Ik denk dt je voor een poll bij een van de moderators moet zijn maar dat weet ik niet zeker hoor! Ik ben er zelf eigenlijk ook wel erg nieuwsgierig naar! Over 2 dagen krijg ik mijn ei dus dat is spannend! Nou groetjes
ja ik ben ook wel heel nieuwsgierig als die poll dan maar de moed terug niet in mijn schoene laat zakken want linda, je hebt me wel ff een hart onder de riem gestoken dank u!
ik stress enorm! ik heb ondertussen al mijn hele huis gepoetsd, zo ff tussendoor, ondertussen hier maar lezen en antwoorden en ik kan mijn gedachten helemaal niet verzetten gelukkig mag ik vanavond boby pump les gaan geven, dan ben ik toch een uurtje over de dag niet aan het nadenken over zwanger worden bij thuiskomst kijk ik naar mijn opgenomen versie van temptation island, dat wordt nog lachen geloof ik en dan hoop ik een oogske toe te kunnen doen want vannacht is dat niet zo aardig gelukt als enigste belg voel ik me hier wel goed hoor ben gewoon van tussen nederlands volk te zitten ook want ik werk in nederland dus niets mis mee jullie zijn allemaal leuke, lieve mensen hier ik vind hier te steun dat ik nodig heb, een luisterend oor, antwoorden op mijn vragen en onzekerheden en ik vind het hier SUPER!
ja hier steeds even kijken op de site ga nu maar is even boodschappen doen. dan kan ik ook niet kijken wahahah ps heb net iets heel stoms gedaan ...... ja toch getest en nee helaas negative nu test ik dus echt niet eerder dan zaterdag gr patricia
verdikke patricia we zitten nu echt in hetzelfde schuitje: allebei bloeding gehad, zelfde cyclus en negatieve test zaterdag testen we samen, goed? we moeten nog ff geduld hebben nu wie het zegt.....
hahahaha ik ook meisje ik begin nu ook al te denken dat het fout gelopen is bij de innesteling mss en dat ik toch niet zwanger ben en gewoon ongie wordt... daim!
Hoi Dwazie.Ik heb weleens gelezen dat de meeste vrouwen niks merken van een innesteling. Ikzelf dacht met mijn 1ste zwangerschap zelfs dat ik gewqoon ongesteld was geworden en dat we dus een maandje moesten wachten. Nou succes!
jazeker meisje niet iedereen heeft een bloeding bij innesteling ik had er tot mijn vorige cyclus nog niet eens van gehoord! dus niet alle hoop opgeven hé