Ik denk dat ik ook maar eens van die kruidvat testen haal.. hoor er allemaal hele positieve dingen over.. maar eerst maar een wachten tot mijn nod denk ik...
wat lijkt het lang te duren het tot de nod. ik was van plan om morgen een kruitvat test te halen, maar denk dat ik maar wacht tot maandag. bijzonder trouwens, bedenk ik me net, dat de kruitvat gevoeliger is dan de populaire clear blue. (off topic sorry)
Ja Kelly idd leuk, dezelfe dag. Benbenieuwd. En er zijn er zo te horen ook genoeg die maandag al gaan testen dus hoop voor jullie natuurlijk op een posi test.
Ik ga denk ik zondag 3dagen voor nod even een testje doen, ik hoop zo graag op een positieve test. wat denken jullie?? of moet ik tot dinsdag wachten? ben zo bang voor een teleurstelling.
ik bekijk het zo,.. testen kan altijd, ik ga dat ook doen, maandag is 3 dagen voor mijn nod. en als het niet gelukt is dan zal ik best balen,.. maar gaan we gewoon weer lekker verder
Hee hoi, Was op zoek naar zo'n topic! Ik heb maandag mn eisprong gehad, sinds 2 dagen hierna ben ik iedere keer met vlagen misselijk en had ik soms wat hele lichte krampjes.. Vandaag heb ik echt steken in mn buik, ik hoop dat dit de innesteling is!!!
Hoi dames, Ik had zaterdag 5 mei mijn ei, en tien dagen erna, dus dinsdag de 15e kreeg ik echt superheftige ongi krampen, ik was er echt beroerd van, had het nog nooit zo erg gehad! Ik ben toen op bed gaan liggen en werd het iets minder. Uiteindelijk is het denk ik mijn innesteling geweest want een paar dagen later had ik een hartstikke positieve test!
ow wat leuk gefeliciteerd meid. ik had 9 mei me eisprong en 15 mei ook heel veel kramp en pijn gehad. maar hoeveel dagen voor nod heb je getest?
Dank je wel! Ik heb 1 dag voor mijn NOD getest, en dat was drie dagen na het innestelen, ik had eigenlijk weinig klachten, dus het sloeg nergens op dat ik 1 dag voor mijn NOD midden op de dag ging testen, maar had bijna gelijk twee vette strepen! Ik heb trouwens ook die van kruidvat gebruikt..
hallo allemaal ik voeg me er ook even bij... vorige maand echt het gevoel gehad dat ik zwanger was... misselijk, erg sterk alles ruiken en niet meer tegen de geur van gehakt kunnen verder veel witte afscheiding... maar helaas ik werd gewoon ongi al leek het bij de derde dag van de menstruatie als of ik een bloedprop ben verloren ( ja heel vaag ik weet het) dus denk dat t miss toch een vmk is geweest. nu weer een nieuwe maand en 24 april was mijn eerste ongi dag nu had ik dinsdag echt menstruatie krampen en trekkend gevoel in mijn onderbuik de volgende dag ook nog wel wat en nu voel ik het alleen af en toe maar niet meer de menstruatie krampen.... ik wacht gezellie met jullie af...24 mei is mijn nod (of 25 kan ook nog heb cyclus van ene keer 29 andere keer 30 dagen) ik duim voor jullie liefs angel
dank je wel mizgin ik hoop het natuurlijk ook jij bent ook nog in afwachting zie ik aan je banner... spannend nog 4 dagen
ik moet eigenlijk nog een paar dagen wachten totdat ik kan testen, 1e dag van de nod. hoeveel dagen voor je nod kan je testen met een 2v5 kruitvat test? daar lees ik veel over hier! ik ben zoo ongelooflijk ongeduldig en heb zooo het gevoel dat ik zwanger ben... of ik wil het graag voelen haha
hoi terra er bestaan van die vroege testen die je volgens mij 4 dagen van te voren kunt doen maar heb er wel over gelezen dat ze niet echt betrouwbaar zijn.. maar van de kruidvat test weet ik het niet ik hoor wel dat ze goed zijn en ook vaak wel een dag voor nod al positief testen maar sommige testen pas een week of later positief
kelly001 nog eveen geduld wie weet zegt het helemaal niks, zolang de duivels nog niet door zijn blijft de kans bestaan ik duim voor voor je...