Innestelings pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kelly001, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik ook maar eens van die kruidvat testen haal.. hoor er allemaal hele positieve dingen over.. maar eerst maar een wachten tot mijn nod denk ik...

2. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    wat lijkt het lang te duren het tot de nod.
    ik was van plan om morgen een kruitvat test te halen, maar denk dat ik maar wacht tot maandag.

bijzonder trouwens, bedenk ik me net, dat de kruitvat gevoeliger is dan de populaire clear blue. (off topic sorry) :)

3. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ja Kelly idd leuk, dezelfe dag. Benbenieuwd.
    En er zijn er zo te horen ook genoeg die maandag al gaan testen dus hoop voor jullie natuurlijk op een posi test.;)

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik zondag 3dagen voor nod even een testje doen, ik hoop zo graag op een positieve test. wat denken jullie?? of moet ik tot dinsdag wachten? ben zo bang voor een teleurstelling.

5. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    ik bekijk het zo,.. testen kan altijd, ik ga dat ook doen, maandag is 3 dagen voor mijn nod.
    en als het niet gelukt is dan zal ik best balen,.. maar gaan we gewoon weer lekker verder :)

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Hee hoi,

Was op zoek naar zo'n topic!

Ik heb maandag mn eisprong gehad, sinds 2 dagen hierna ben ik iedere keer met vlagen misselijk en had ik soms wat hele lichte krampjes..

Vandaag heb ik echt steken in mn buik, ik hoop dat dit de innesteling is!!!

7. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik had zaterdag 5 mei mijn ei, en tien dagen erna, dus dinsdag de 15e kreeg ik echt superheftige ongi krampen, ik was er echt beroerd van, had het nog nooit zo erg gehad! Ik ben toen op bed gaan liggen en werd het iets minder.
    Uiteindelijk is het denk ik mijn innesteling geweest want een paar dagen later had ik een hartstikke positieve test!

8. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ow wat leuk gefeliciteerd meid.
    ik had 9 mei me eisprong en 15 mei ook heel veel kramp en pijn gehad.
    maar hoeveel dagen voor nod heb je getest?

9. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Dank je wel!
    Ik heb 1 dag voor mijn NOD getest, en dat was drie dagen na het innestelen, ik had eigenlijk weinig klachten, dus het sloeg nergens op dat ik 1 dag voor mijn NOD midden op de dag ging testen, maar had bijna gelijk twee vette strepen! Ik heb trouwens ook die van kruidvat gebruikt..

10. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16

Heb je daarna last gehad van innestelingsbloedingen oid?

11. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Nee! Helemaal niets! Alleen merkte ik dat mijn afscheiding meer was

12. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal ik voeg me er ook even bij... vorige maand echt het gevoel gehad dat ik zwanger was... misselijk, erg sterk alles ruiken en niet meer tegen de geur van gehakt kunnen verder veel witte afscheiding... maar helaas ik werd gewoon ongi al leek het bij de derde dag van de menstruatie als of ik een bloedprop ben verloren ( ja heel vaag ik weet het) dus denk dat t miss toch een vmk is geweest. nu weer een nieuwe maand en 24 april was mijn eerste ongi dag nu had ik dinsdag echt menstruatie krampen en trekkend gevoel in mijn onderbuik de volgende dag ook nog wel wat en nu voel ik het alleen af en toe maar niet meer de menstruatie krampen.... ik wacht gezellie met jullie af...24 mei is mijn nod (of 25 kan ook nog heb cyclus van ene keer 29 andere keer 30 dagen)
    ik duim voor jullie

liefs angel

13. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    welkom angel gezellig
    wat jammer van de vorige keer misschien nu meer geluk

14. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel mizgin ik hoop het natuurlijk ook:D jij bent ook nog in afwachting zie ik aan je banner... spannend nog 4 dagen

15. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik heb ook dinsdag mijn nod kan het zijn dat een innestelling 4 dagen kan duren

16. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    ik moet eigenlijk nog een paar dagen wachten totdat ik kan testen, 1e dag van de nod.

hoeveel dagen voor je nod kan je testen met een 2v5 kruitvat test? daar lees ik veel over hier! ik ben zoo ongelooflijk ongeduldig en heb zooo het gevoel dat ik zwanger ben... of ik wil het graag voelen haha :D

17. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi terra
    er bestaan van die vroege testen die je volgens mij 4 dagen van te voren kunt doen maar heb er wel over gelezen dat ze niet echt betrouwbaar zijn.. maar van de kruidvat test weet ik het niet ik hoor wel dat ze goed zijn en ook vaak wel een dag voor nod al positief testen maar sommige testen pas een week of later positief

18. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    begin de hoop op te geven mijn tempratuur was vanmorgen 36,7.

19. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    als je zwanger bent hoor je dan een hoge temp te hebben?

20. angel223

angel223 Lid

20 mei 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    kelly001 nog eveen geduld wie weet zegt het helemaal niks, zolang de duivels nog niet door zijn blijft de kans bestaan ik duim voor voor je...

Deel Deze Pagina