Hoi dames! Ben ik weer.. Net een test gedaan en helaas negatief.. Ik snap er niks meer van!! Ik heb alle symptomen.. Misselijk, borsten groter donkerder en zwaarder.. Veel trek hebben.. Snel moe enz enz.. En nogsteeds niet ongesteld geworden! :s al sinds me mk niet meer.. Kan iemand tips geven? Want word hier gek van.. Ik deed een kruidvat 2 voor 10 euro.. Iemand daar ervaring mee? En wat voor test kan ik er misschien daarna doen? Groetjes
Hey mamavanc, Helaas kan je na een mk erg veel last hebben van je hormonen. Ik zit nu in de derde ronde na mn miskraam. De vorige 2 rondes dacht ik allebei dat ik zwanger was. Ik had dezelfde symptomen als jij, tussen eisprong en menstruatie. Zodra ik ongesteld werd was het over. Ik hoop voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn, maar het kan dus best dat je lijf nog flink aan het ontzwangeren is. Liefs Kwebbel
Hoelang ben je overtijd? Ik had, als mijn cyclus lang duurde, vaak ook wat andere en heftigere symptomen. Maar dan kwam mijn menstruatie vaak alsnog wel (tot dag 60 zelfs). Ik heb eigenlijk alleen met kruidvat 2voor 5 getest.