Hallo dames, ik begin nu toch echt te twijfelen. Morgen is mijn NOD, als ik mijn laatste cyclus aanhoud. Omdat mijn cyclussen nog niet helemaal regelmatig zijn, en ik rondom de 30 dagen slinger, is het dan verstandig om toch een gemiddelde te nemen? Ik wil namelijk voorkomen dat ik te vroeg ga testen! Ik hoor het graag van jullie Groetjes!
ik zou het gemiddelde nemen inderdaad.. dus dan zou morgen je NOD zijn. Alleen als je negatief test kan je je toch afvragen of je cyclus misschien toch weer langer was deze ronde.. als je 30 als gemiddelde neemt ben je nu toch al een paar dagen voorbij je NOD, gezien je banner? succes met testen
Ik hou ook altijd mijn langste cyclus aan. Maar ik temp er dan wel bij dus weet wanneer mijn eisprong is geweest. Maar dan wisselt mijn LF ook nog wel eens dus daar hou ik dan ook weer de langste voor aan.
@ jennifer dat begrijp ik wel hoor dat je je langste cyclus aanhoudt. Weet alleen niet of ik wel tot dag 51 kan wachten hihi. @ ros ik wacht gewoon tot aankomende vrijdag. Ik ben dan al sowieso een paar dagen overtijd, als ik ondertussen niet ongesteld ben geworden. Bedankt voor jullie reactie's!!
Das wel heeeeel erg lang. Dan zou ik ook het gemiddelde nemen. Hopen dat je cyclus wat regelmatiger wordt. Die van mij schommelt gelukkig tussen 24 en 28. Behalve de eerste x na pitstop 30. Succes vrijdag. Ik duim voor een knaltest
Haha, ik ben op zich super blij met mijn cyclussen! Als ik bij sommige dames naar hun banner kijk, krijg ik spontaan zweethandjes.. Cyclussen va n 90 dagen of zelfs langer Nee dan knijp ik mezelf wel even in de handen!! Jij bent gezegen met je mooie cyclussen, heb je toch weer wat meer ronde's in het jaar hihi. Ben benieuwd vrijdag.. Klachten in overvloed. Voel van alles, maar zeker geen aankomende menstruatie. Altijd weer spannend! Zou een mooi kerstcadeau zijn . Wanneer mag jij jennifer?
Ik mag idd niet klagen met mijn cyclus. Moet er alleen nog achter komen of ik een eisprong heb. Mijn ovu testjes zijn nooit super knallers. Ben dus gaan temperaturen deze maand. Jij heb een uitschieter van 51 maar de meeste zit je rond de 30 en iets er boven. Er zijn idd meiden die ze van 100 + hebben. Dan mogen wij zeker niet klagen. Ik iig niet. Wat spannend dat je van alles voelt maar geen menstruatie vooralsnog. Geen bloed geeft moed hè. Ik duim voor je. Zou denk ik het mooiste kerstcadeau ever zijn. Ik kan pas weer 4 januari testen. Zou dan wel een mooie start vh jaar zijn. Laten we hopen dat we allebei snel een knaller in ons handen hebben. Hou je me op de hoogte?
Temperaturen lijkt mij wel het betrouwbaarst zeker als je dat elke dag op een vast tijdstip doet. Ik houd de mijne ook bij via tempen. Wat ik wel vreemd vind is dat ik 2 weken geleden, zondag 3 december, 37.3 meette, maandag 4 dec 36.9 , de dagen er na tot gister tussen de 36.4- 36.6 en vanochtend was hij ineens weer 36.9.. Hahaha wordt er zo gek van!!! Wat kan ik mezelf toch gek maken.. Als ik dan met mijn man hierover praat zit hij me glazig aan te kijken, hihi. Echt hilarisch . Ik hoop echt dat je dan begin januari een positieve test in handen mag hebben. Zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar!!! Ik houd je zeker op de hoogte!!! Ook als de rode duivels toch onverwachts komen..
Haha ja die mannen snappen er de ballen van. Hier hetzelfde verhaal. Hij snapt ook niet waarom ik moet temperaturen. Wij vrouwen kunnen onszelf zeker gek maken maar als je iets graag wilt dan is dat logisch Je hebt je antw op je temp daling en verhoging inmiddels gevonden. Hihi. Wel positief dat je temp nog hoog is nu. Hopen dat dat zo blijft. Ik duim heeeeeeeel hard voor je. Zo spannend dit altijd. Hoop op positieve berichten van jouw kant
Het is vast mijn eiersprong geweest, denk ik! Maar ik snap die verhoging, na twee weken pas, niet echt.. Wel gehoord van een innestellingdip, maar dat duurt toch niet twee weken? Aaaah, heb ineens en ongie krampje... WEGBLIJVEN!!! HAHAHA!!!
Kon je maar ff van binnen kijken heb een innestelingsdip duurt volgens mij idd niet zo lang??? Ben echt nog een leek op dit vlak NEEEEE. Geen ongie krampjes. Innestelingskrampjes. Hopelijk.
Nou, dat is dus het grappige! Ik lees bij sommige topics dat meiden dat dus ook daadwerkelijk kunnen. Dat hun baarmoeder gesloten is.. Ik zou bij ... niet weten hoe je dat kan voelen We zien het wel de aankomende dagen.. Krampjes komen en gaan!
Jaaaa. Nou ik zou niet weten wat ik zou moeten voelen. En by THE way ik heb lange nagels dus dat word dan toch lastig. . Ik heb weleens gevoeld van binnen maar dat ding zit best ver zeg maar. En om nou mijn hand tot m'n pols erin te proppen lijkt me ook niet de bedoeling. Geen bloed geeft moed meis. Ik gewoon duimen voor je
Hahaha, je wilt niet weten wat voor gezicht ik trek bij het lezen van je bericht.. Aaaaargh Eerst maar eens de nacht door komen en dan zien we morgen wel weer verder! Voor het slapen nog ff een schietgebedje
Friesin spannend meid... Ik zou 34 dagen aan houden, 51 zou wel heel lang wachten zijn Hoe temp jij als ik vragen mag? Ik duim voor een mooie test vrijdag...
Ja zeker spannend, Pearl Amor! I'll keep my fingers crossed! Ik probeer elke ochtend, bij opstaan, meestal meteen te testen. Op mijn vrije dagen word ik automatisch ook rond die tijd wakker. Ideaal dus. Bij voorkeur tempen in je kont! Ik zie dat je je NOD tijdens de kerst is.. Zou een mooi kerstcadeau voor jullie zijn als het raak is. Het is je zeker gegund, gezien je banner. Zal ook zeker voor jou duimen rond die tijd!!