Krijg ik een miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door KanjerB, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Na 2 jaar ben ik eindelijk zwanger....

Vanochtend had ik bij het afvegen bruine afscheiding het zat aan mijn broekje en bij het vegen ook. Nu net heb ik weer gekeken om af te vegen was er niet echt veel meer haast niks eigenlijk. Ik maak me heel erg zorgen. Ik heb de gyn gebeld ik mag pas bellen wanneer ik rood bloed verlies heb. Wie heeft dit ook gehad rond deze weken en is het nog goed gekomen

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Deze site is geen forum dus je krijgt geen reacties van andere alleen van de verloskundige.
    Het is heel normaal dat je wat bloedverlies kan hebben in de jonge zwangerschap. Het betekent niet dat de zwangerschap niet goed zit. Het kan te maken hebben met de groei van je baarmoeder en omdat je baarmoeder nu heel goed word doorbloed kan er soms een haarvatje knappen en dit geeft het bloedverlies. Bruin betekent oud bloed. D egynaecoloog heeft gelijk op het moment dat het helder rood is en zoveel als een menstruatie dan is dat een reden om je zorgen te maken vaak gaat een miskraam ook gepaard met pittige krampen.

Imke

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt voor je antwoord. Ik heb dezelfde dag nog een echo gekregen foto staat in mijn album alleen het was natuurlijk veel ste vroeg om het hartje te zien kloppen. Ik mag maandag meer dan ben ik als alles goed is 6 weken en 4 dagen zwanger denk je dat we dan wel een hartje kunnen zien kloppen of is dat ook nog te vroeg?

Nogmaals hartelijk dank voor je antwoord. ow ja trouwens het is donderdag ochtend alleen maa bij die ene veeg afscheiding gebleven (gelukkig) :)

Deel Deze Pagina