wie werd zwanger na hsg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door honey23, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wie werd zwanger na hsg?

1. ja gelijk diezelfde maand

2. 2e maand

3. 3e maand

4. binnen 1 jaar

5. nog niet zwanger na hsg

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 honey23, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    hallo dames

ik heb afgelopen vrijdag hsg foto gehad het deed erg pijn
    de gyn zei dat het kwam doordat ik smalle eileiders had en
    mischien wat verstopingkjes. de gyn zei ook dat je erna
    vruchtbaarder bent nou is mijn vraag wie is na de hsg zwanger
    geworden? en is 5miljoen zaadjes waarvan 50% goed bewegend genoeg is? bedankt voor de reacties gr

2. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ???:d

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Zelf niet gehad maar mij zus wel, jammer genoeg tot de dag van vandaag niet gelukt ( is alweer 2 jaar geleden nu dat ze haar hsg had)
    Hoop dat bij jou dit juist het setje was wat nodig was( bij mijn zus was totaal niet pijnlijk! )
    succes!

4. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoop het ook. dankje ja had de dag na de hsg gelijk moeten klussen want heb vandaag (zondag) de eisprong dus hoop
    dat het deze maand raak is gr

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja hier wel, alle onderzoeken gehad ook de HSG, alles werkte na functioneren... dus afspraken gemaakt een jaar later terug te komen om dan te beginnen met IUI als we nog niet zwanger waren... gelukkig was helemaal niet nodig, de 2e maand na HSG
    (HSG in Mei, zwanger geworden in juli, 5 aug. positieve test)

hoop dat dit geluk ook voor jullie geld!!

6. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh gefeliciteerd fidel.dankje ja bij mij was ook alles goed
    alleen me vriend dan metmaar 5miljoen zaadcellen wel 50% goed
    bewegend dus dat zal wel lukken. dat geeft me wel een beetje hoop voor deze maand
    gr

7. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Honey, welke contrastvloeistof hebben ze bij jou gebruikt? Op water of oliebasis?
    Ik moet dinsdag voor een hsg! Lees toch veel positieve ervaringen, hopelijk geldt dat ook voor jou, voor mijzelf en alle andere dames!!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik! Na de 1e HSG (ruim 16 jaar terug) was ik na 3 mnd zwanger, oudste is nu 15. En vorig jaar juni heb ik na een mk een HSG gehad oa om te kijken of ik schoon was en ben ik 3 dagen na de HSG zwanger geraakt, baby is nu 5 weekjes :) Heel veel succes toegewenst.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben het levende bewijs dat het kan. Mijn moeder is van mij zwanger geraakt, de maand na een hsg

10. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ajlaa heb de hsg op jodium basis ik weet niet of dat
    dat oli basis is wat je bedoelt?k zie dat je donderdag voor de hsg moet, ik moet ook donderdag na de gyn voor de hsg foto te bespreken enz.. hopelijk zijn we binnenkortallemaal zwanger na de hsg.
    wel leuk om die positieve verhalen allemaal te horen :p gr

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ben vorig jaar gelijk na hsg zwanger geraakt. Helaas mk, maar het was wel meteen raak daarna.

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hsg is nu bijna 2 jaar geleden

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Honey, die had ik vandaag, blijkt dat ik maar een eileider heb!
    Jodium gebruiken ze standaard, is voor t schoonmaken. De contrastvloeistof is op waterbasis of oliebasis.

Heel veel succes donderdag!!

14. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hier nog niet zwanger na HSG. Die was overigens wel gewoon helemaal ok. Maar het is ook nog geen jaar geleden dat ik die heb gehad, januari of februari geloof ik... dus ik hoop wel ontzettend dat ik het antwoord straks nog een keer aan mag passen :D

15. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Toen ik probeerde zwanger te worden van onze eerste zoon een hsg gehad. Niet zwanger geworden daardoor.

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    25 mei 2009 LEO incl. HSG gehad, juni niks gedaan gewacht op spontane ongi deze kwam ook. Juli eisprong gevoeld, niet geklust, augustus Clomid en zwanger!

17. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    Hier vandaag ook het onderzoek gehad. Dacht dat het heel pijn zou doen deed ook erg pijn maar dacht dat het meer pijn zou den door de verhalen. Had wel een fijne arts die zag dat ik gestresst was en heeft me er doorheen geholpen. Goed op je ademhaling leten is mijn tip. Maar toen de pijnstillers uitgewerkt waren had ik buikpijn; steekjes, krampen soort spierpijn in mijn eileiders en baarmoeder. Zijn er nog meer mensen die hier ervaringen mee hebben lig nu op de bank. Bij mij is uit het onderzoek gekomen dat er wel doorgang is maar erg small wat ze tot nu toe kon zien. Heef hier iemand ervaring mee en weten die ook wat ze gaan doen? Vrijdag krijg ik de verdere uitslag van de arts.

Kunnen mensen mij helpen aan ervaringen??

18. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik heb vorige week woensdag een HSG gehad. Ook heel veel pijn en toen de naproxen uitgewerkt was het idee alsof er een vrachtwagen over me heen gereden was. Het voelde idd als spierpijn of buikkrampen. Ik heb er een week last van gehad en maar kleine stukjes kunnen lopen. Ik had trouwens een THL,is iets heftiger ;)

19. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    1e cyclus na HSG helaas niet zwanger.
    Hopelijk in een van de komende cyclussen.

20. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Lees nu pas je topic had er net zelf een gemaakt ik heb afgelopen maandag een hsg gehad en bij mij deed het ook zooo,n pijn. Bij mij deden ze het op olie basis, wat is het verschil dan tussen waterbasis of oliebasis. Ik heb volgende week pas me eisprong dus deze maand is wel extra spannend. Je lees heel veel goede verhalen maar ook veel slechte verhalen bij wie het niet heeft geholpen. Bij mij was trouwens ook alles goed. En bij mijn man ook die had 39 miljoen goed bewegende zaadjes.

Deel Deze Pagina