Bah, bah, bah!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daycey, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Hey meiden,

Moet even klagen hier! Ben al een paar weken erg moe, ben sinds een dag of 3 snotverkouden en heb al een week of 5 last van mijn boobies, zitten mijn broeken te strak (heb wel net een erg lekkere Italiaanse vakantie gehad!) en ben ik helemaal lusteloos.

Ik wordt er gek van! Vooral, omdat ik weet dat ik gewoon 100% niet zwanger ben. Ik wacht nl op ivf over twee weken en heb vorige week een inwendige echo gehad om te kijken of ik kaar ben voor ivf. Mijn baarmoedersljmvlies was weer mooi dun en ook mijn eileiders zagen er goed uit. Geen enkele reden dus om aan te nemen dat ik zwanger ben.

Pfff... Ik hoop dat ik snel beter ga voelen, want is natuurlijk dikke prut zo...

Dek dat ik maar weer wat sinaasappels uit ga persen...

Liefs Daisy

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen griepje?
    Beterschap iniedergeval en heeeeel veeeeeeel succes met jullie eerste IVF poging!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    He gedver wat vervelend voor je.
    Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt.
    Vanuit deze kant een digi knuffel!

En natuurlijk heel veel succes!!

4. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp

Heb er gelukkig geen koorst bij... Even afkloppen!

Als ik voor de ivfstart maar fit ben, anders wordt het wellicht uitgesteld!

Moest ff klagen, hoor!:)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Beterschap lieverd! :)

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ten eerste beterschap...

Ten tweede, heb je geen hormonen moeten gebruiken ivm de IVF behandeling, vriendin van me gaf de zelfde klachten aan als jij en dat kwam door de hormoonspuitjes...

Hoe dan ook niet prettig en hoop dat je, je snel beter voelt...

7. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp

Bedankt voor je reactie! Ik ben nog niet spuiten begonnen. Daar begin ik 14 september mee, als de echo 11 september goed is. Ik had de vorige echo een cyste, dus ben daardoor wel weer drie weken aan de pil.
    Misschien dat dat het is?

8. Infantem Amor

Dat zou inderdaad ook kunnen... Klinkt als een wisseling van je hormoonhuishouding... Hoop dat je, je snel wat beter voelt...
    Weet zelf hoe lastig het is je zo beroert te voelen (ook door hormoonwisseling, slik clomid ;))

9. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Heb net even gekeken en een van de bijwerkingen is idd gespannen of pijnlijke borsten. Ik kreeg hier vlak voor mijn eisprong last van tot aan mijn menstruatie, dit is wel vaker. Op cd 1 ben ik aan de pil gegaan. Dat verklaart dan denk ik waarom ik er al een paar weken last van heb...bedankt voor de tip! Had er helemaal niet bij stilgestaan dat het door de pil zou kunnen komen!

10. Infantem Amor

Geen dank :D
    Zo kunnen we elkaar helpen.

11. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ja precies! Blijft rottig al die hormonen, dus alle hulp is meegenomen!

12. Infantem Amor

Ja die hormonen zijn troep :(
    Zeg al zit zelf aan de clomid... Of ja net ronde 3 clomid achter de rug, dus nu op naar mijn ei, maar heb veel last van de hormonen :$

13. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ik heb lichtgestimuleerd iui gehad, maar daar had ik ook behoorlijk last van. Niet zozeer met allerlei kwalen, maar ik hield heel veel vocht vast. In een ronde spuiten (1,5) week, kwam ik zo 4,5 kilo aan. Ik heb zelf gewoon een slank postuur, dus ik voelde me echt opgeblazen en zag er net zo uit.

Ik ga met ivf aan de menopur en ben benieuwd wat voor bijwerkingen ik daarvan ga krijgen. Vooral omdat die doses behoorlijk hoger zijn. Aankomen op zich is het probleem niet, maar al je kleren zitten niet meer lekker. Pff...

Als we een kleintje in onze armen hebben, zijn we het vast vergeten!:D

14. Infantem Amor

Gelukkig wel ;) Vriendin van me kreeg ook menopur en werd daar niet zo lekker van. Heel lam en veel acne... En stront humeur :p

Ja het is allemaal wat... Ik hoop dat deze ronde clomid WEER aanslaat ;) Afgelopen ronde is hij wel aangeslagen, maar heb een vmk gehad...
    Ben daarna meteen weer aan de clomid begonnen en ik merk dat nu wel, misschien ook wel met de vmk in combinatie :(

15. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Wat vervelend van die vmk. Nu idd maar hopen dat de clomid weer aanslaat en snel weer raak is.

Ik hoop echt dat hier de menopur meevalt....

Ik heb een verjaardag voor de boeg. Fijne avond!

16. Infantem Amor

Ja dat hoop ik ook inderdaad... Je staat trouwens bij het wachtbankje nog in de lijst met je NOD :p

Fijne avond...

Deel Deze Pagina