Hoi Zit net op de helft van mijn wachtweken. 6 dagen na eisprong, 6 dagen voor nod maar nu heb ik vandaag met momenten echt felle ongikrampen die een tijdje aanhouden en dan weer stilvallen. Maand afgeschreven? Innesteling? Iemand ervaring mee hier?
ik heb het ook elke maand zegt niks meis!! kan van alles zijn gewoon afwachten meer kan je helaas niet doen!!
ik wacht wel gewoon af ja maar het valt gewoon erg op. momenteel heb ik ineens erge lage rugpijn net boven mijn kont en een zeurende hoofdpijn.
precies wat jij beschrijft had ik ook de maand dat ik zwanger geworden ben, enorm zeurende lage rugpijn... was ook ruim voor NOD dat ik dat voelde Kan wel eens wat goeds betekenen!
nou dat wordt spannend echt niet normaal het doet met momenten echt pijn. en tis echt net boven mijn kont. probeer soms mijn rug heel hol te maken om het wat op te rekken maar auw auw dat lukt niet.
nu na een drukke dag terug wat lichte ongikrampjes maar ze nemen wel af als ik rustig op de bank zit .
oeh dat maakt het weer lekker spannend. ben er eigenlijk heel rustig onder, ik heb soms echt het gevoel van het is gewoon raak. maar goed onze lichamen zijn niet altijd te vertrouwen he dat het maar snel weekend is hehe
ja ik hoop het voor je meid echt meen ik oprecht maar ik heb dat ook zo vaak gedacht van oh is het raak en dit net als nu ben 1 dag overtijd al zere borsten terwijl ik dat ook normaal nooit heb en ook rugpijn en ongie krampen gevoel maar ik wil me zelf niet gek maken om weer een terleurstelling te krijgen snap je !! daarom ben ik heel voorzichtig erin !! maar ik duim voor je
ik duim ook voor je eigenlijk he ben ik daar allemaal heel nuchter in. zeker omdat ik al 3 prachtkids heb. moest het nu toch niet zo zijn gaan we gewoon door naar de volgende ronde. echt die grote teleurstelling ervaar ik niet meer. was vroeger wel anders hoor. zeker bij de eerste. maar kan het nu wat beter van me afzetten zeg maar. vandaag is de lage rugpijn een stuk minder maar nog wel goed voelbaar.
vandaag nog heel de dag zeurende rugpijn gehad, vooral nu ik heel druk ben geweest in de dag. en dan af en toe wat ongigevoel ook
NOD is zaterdag en aangezien ik pas vanaf 3 dagen voor NOD heeeeeeel licht test ga ik misschien nog wat wachten heb geen testen in huis ook niet, misschien haal ik er morgen.