Ja precies, .maar weet bijna zeker dat ongi eraan komt. Dus wacht morgen even af. Snap alleen die bloeding van vorige week niet. Nog even volhouden....
Kan ik al blij zijn,bovenste is van gisteren onder van vandaag? Nog wel steeds bloeding maar is alleen in de ochtend!
Mooie oplopende streep PROFICIAT! Hier is ongi begonnen. Baal best n beetje. Geen idee wat er misgaat en waarom. Snap die bloeding van n week geleden dan ook echt niet. Bah. Maar goed,op naar de volgende ronde.
Wat jammer zucht , is inderdaad echt balen maar nu vol goede moed de volgende ronde in! Ik heb vandaag me nod maar nog niks en ook geen last van normale menstruatie kwaaltjes,hoop dat dit wat goeds betekent
Hallo, Ik heb 3 dagen lang een bloeding gehad.. minder als een ongesteldheid (maximaal een maandverbandje per dag, nog niet eens). Ook 9 dagen te vroeg, wat ik normaal nooit heb. Toch lijkt het me erg lang voor een innestelingsbloeding? Sinds gisteren ben ik er vanaf maar heb als ik kracht zet o.i.d. nog wel bruinverlies.. Hebben/hadden jullie verder klachten bij de bloeding? Groetjes
hier ook die vraag , vandaag verlies ik bloed , bij het afvegen , maar het is niet zoveel dat mijn maandverband echt veel vervangen moet worden ( tot nu toe enkel bij thuiskomen na dag uitstap gedaan , maar was eigenlijk nog niet nodig) . mijn nod is de 15 juli dus het zou nog veel te vroeg zijn... kan dit ook een innesteling zijn ?
Dit zit er dan wel weer erg positief uit! (Letterlijk en figuurlijk haha) Hopelijk stopt het bloeden snel, want daardoor blijf je toch onzeker! Maar het lijkt mij dat als het fout zit de testen niet op lopen dus ik durf nu toch wel gefeliciteerd te zeggen
Dames, Helaas vandaag getest en een negatieve test Denk dat ik wel doorkan naar de volgende ronde en wachten op me menstruatie hopen dat het dan snel komt.
Onee super balen! Hopelijk snel ingesteld worden (en niet dat het dan pas 2w later komt zoals ik had) en door naar de volgende ronde.