Afkeur voor 'verboden' voedsel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mommysince13, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi dames,

Ik heb een vraag..
    Sinds Dec/Jan. Zijn wij bezig voor ons 2e kindje.

Toen we voor de oudste gingen heb ik vanaf het moment dat we er aan gingen gelijk ook voeding aangepast, dus geen rouwmelkse razen, geen rauw vlees als filet american of carpatio oid en geen alcohol meer.

Nu weer voor een 2e gaan eet en drink ik eigenlijk alles (wel met mate natuurlijk) tot ik een positieve test in handen heb.
    Nu vroeg ik me dus af kan je lichaam een afkeur krijgen voor dit voedsel/drinken op het moment dat je pril zwanger bent?

De reden dat ik me dit afvraag is omdat ik gister bij een barbecue 2 wijntjes heb gedronken die me niet lekker vielen, werd ik erg misselijk van. en zonet bij de lunch had ik een bolletje met filet American gegeten en die is er zojuist doodleuk weer terug uitgekomen.

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, maar tussen morgen en vrijdag in. Vanmorgen getest maar die was negatief, dus zal waarschijnlijk toch verderop in de week mijn NOD zijn. Of gewoon niet zwanger kan natuurlijk ook :)

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja dat kan hoor, ik had bij m'n eerste zwangerschap (ongepland) dat ik ineens geen biertje/wijntje meer lustte, terwijl ik normaal echt wel van een glaasje houd. Maar toen sloeg de test ook wel direct positief uit (ik was al 6 weken!) spannend hoor!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent inmiddels ongesteld geworden? Aangezien onder je banner staat: NOD 8 juni?

Dan is het waarschijnlijk een griepje geweest of iets wat verkeerd gevallen is waardoor je moest spugen enzo.

Hoop dat je gauw zwanger bent!

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben inderdaad ongesteld geworden, zal de warmte geweest zijn denk ik

Deel Deze Pagina