korte cyclus of innestelingsbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tifa, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap er even niks meer vab!
    heb ik nou een hele korte cyclus of...?
    als het goed is rond 5 januari heb ik een eisprong gehad, nu heb ik sinds een paar dagen onderin mijn buik en zeurend gevoel, misselijk en erg moe.

zonet heb ik omdat ik niet echt kom wachten een test van de action gedaan, deze bleef wit. (zit nog 4/5 dagen voor nod) met middagurine trouwens.

net ging ik naar de wc, moet erg vaak naar de wc, en had ik in een keer bloed en wat slijm. Niet heel veel bloed maar wel gewoon rood, beetje dik.
    ik heb verder geen menstruatiepijn wat ik anders wel altijd heb.

zou ik nu toch 5 dagen eerder ongesteld kunnen zijn of zou dit een vrij late innesteling kunnen zijn met bloed? Of zou ik misschien een hele korte cyclus hebben nu?

is het verstandig om over een paar dagen nog een keer te testen of gewoon de volgende ronde in gaan en bijhouden met ovulatietesten?

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Grappig ik plaat net bijna het zelfde verhaal

3. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie het ja, toevallig! Ik zit nu ook op 10dpo.
    denk dat ik morgen gewoon nog een kruidvat test haal voor het geval het niet doorzet.
    ik ben net weer even naar de wc geweest maar nu geen slijm of bloed meer bij het afvegen.

ik hoop voor je dat er nog een positieve test uit komt!

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Mijn test vanmorgen was negatief. Wilde testen omdat ik straks naar de gyn moet.

5. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij inderdaad ook, nou is het weer weg.
    heb wel nog steeds buikpijn onderin.
    succes!

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja bij mij is het ook weg.

Gyn kon niks raars zien gelukkig waar mijn pijntjes vandaan zouden kunnen komen. Het slijm kan van innesteling zijn. Het zou erg vroeg zijn voor een menstruatie.

Deel Deze Pagina