Dag beste mensen, 9 november is mijn NOD (overmorgen dus), echter vandaag in de ochtend voelde ik wat nattigs daar beneden. Ik dacht ja hoor, ik ben ongesteld .. naar de wc gegaan, en had een lichtroze afscheiding. Vond ik raar, ten eerste is mijn menstruatie altijd strikt op tijd (heb een menstruatie app die alles nauwkeurig berekent). Menstruatie die 2 dagen eerder is vond ik dus apart. Ten tweede ik word nooit ongesteld op deze manier, altijd van lichtrood naar helderrood of bruinig naar helder rood, en meestal in een korte tijd. Vandaag heb ik dus al heel de dag lichtroze afscheiding, nooit eerder gehad. Verder heb ik lichte krampjes/steekjes (die je tijdens de menstruatie voelt). Ik twijfel dus heel erg nu, heb ik nou innestelingsbloed of word ik gewoon ongesteld? Heb ook even snel opgezocht op internet, het kan inderdaad innestelingsbloed zijn, aangezien dat meestal komt rond de periode dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Meer dames die dit hebben gehad of hebben? Poehhh dat wordt afwachten
Hoihoi, vervelend he? Hoe is het nu? Ik heb het nu ook. Bij mij begon het 5 dagen voordat ik menstruatie verwachtte. Heb het nu al 3 dagen. Behalve dat het wel erg vroeg zou zijn voor menstruatie is het ook heel licht, normaal ben ik echt wel heftig ongesteld. Ik heb dus nog geen idee. Sterkte met afwachten.