iemand ervaringen?? En hoe moet je ze precies slikken?? Had ergens gelezen tot aan je ei teunisbloemolie en na je ei tarwekiemolie.. Klopt dit?
Ja dat snap ik dus ook niet! Bij sommige lees ik dat hun cyclus juist langer word als ze eerst een normale cyclus hebben, en bij sommige lees ik die een lange cyclus hadden dat dit juist je cyclus verkort.. Dus ik weet 't ook niet.. Vriendin van mij heeft 't ook geslikt bij een lange cyclus en die werd wel korter.. Vroeg 't me dus ook af, maar proberen kan altijd
Ik slik nu elke dag tarwekiemolie en mijn vorige cyclus was 27 dagen, dus het is niet langer geworden bij mij. Tarwekiemolie zou helpen voor een betere doorbloeding van de baarmoeder volgens mij. Teunisbloemolie heb ik geen ervaring mee, ben zelf ook nog niet zo lang bezig
Dankje voor je ervaring! Heb gehoord dat teunisbloemolie je cyclus kan verkorten als die langer is.. Maar zal bij iedereen anders zijn.. Maar is 't proberen waard toch?
Ik ben deze maand begonnen met tunisbloemolie en tarwekiemolie. De tunisbloemolie heb ik de eerste 12 dagen van mijn cyclus geslikt en de tarwekiemolie gedurende mijn hele cyclus en ik ben nu zwanger. Ik moet er wel bijzeggen dat ik de afgelopen maanden heel veel stress heb gehad en dat was deze maand voorbij (vanwege het feit dat ik nu niet meer werk). Dus dat heeft ook bijgedragen. Ik heb de capsules bij de Tuinen gekocht. Één capsule per dag bij het ontbijt.
Teunisbloem olie weet ik niet maar tarwekiemolie heb ik wel gebruikt 2 rondes en ik was zwanger. De eerste ronde heeft het mijn Luteale Fase verlengd van 12 dagen naar 14 dagen. Ronde 2 was het raak. Ik heb het de gehele cyclus geslikt en ik ben er van overtuigd dat het helpt! (Totaal 8 rondes zwanger)
tarwekiemolie is vitamine E in olie capsulevorm.. Het zou de doorbbloeding van je baarmoeder bevorderen, maar als je exact een bepaalde hoeveelheid vitamine e binnen wil krijgen kan je beter gewoon vitamine e slikken. Bij olie weet je namelijk niet hoeveel er per capsule zit. Ik kan me niet voorstellen dat vitamine e ook maar iets voor je cyclus zou doen, maar goed Bij mij heeft t niets verlengd of verkort, ik slik ze van de kruidvat 3x daags omdat ik zelf denk dat ik problemen met innesteling heb (maar ook dat is nergens op gebasseerd )
Dit is nu mijn 2e ronde met teunisbloem en tarwekiem. Mijn cyclus voor ik het ging gebruiken was 41 dagen. Op dag 21 eisprong en 20 dagen later ongesteld. Erg lang dus. De vorige ronde ben ik teunisbloem gaan slikken vanaf 1e dag menstruatie op eisprong (ovulatietesten gebruikt) gestopt en begonnen met tarwekiem. Teunisbloemolie schijnt in verband te staan met miskraam dus na je ei moet je daar mee stoppen. Die ronde had ik vervolgens mijn ei op dag 19 en werd ongesteld op dag 31. Dus het hielp zeer zeker. Ik heb het deze ronde weer gedaan en zit nu op dag 16 en mijn eisprong lijkt eraan te komen. Hopelijk deze maand weer zo'n goede cyclus!
ik heb tarwekiemolie genomen 3xper dag enkele maanden na het 2e doosje dacht ik laat maar werkt toch niet.. toch ben ik in ronde 2zwanger geworden, toeval of niet? wie zal het zeggen. theunisbloem wou ik mee starten als ik nu niet zwanger was maar is niet nodig geweest, staat hier nog een vol doosje van in de kast. mijn zus is ook in ronde 2 zwanger geraakt ook met tarwekiem.. veel succes
Ik ben vorige maand begonnen met tarwekiemolie. Helaas nog niet zwanger. We zitten nu in ronde 5, de 2e ronde met tarwekiemolie. Voor zover ik weet kan tarwekiemolie je cyclus niet beinvloeden. Op het potje capsules staat: "ANTIOXIDANT -vitamine E draagt bij tot de bescherming van cellen tegen oxidatieve schade." Op het flesje (vloeibaar) staat: "Tarwekiemolie bevat veel bestanddelen die ook in het menselijk lichaam voorkomen en is daardoor een uitstekend voedingssupplement, goed voor de bloedsomloop en zenuwstelsel. Tarwe is een belangrijk voedingsmiddel met een hoog gehalte vitamine E."
Hoi! Ik heb laatst ook een onderwerp aangemaakt over tarwekiemolie. Zou je ook even in kunnen kijken. Ik ben vorige cyclus begonnen met tarwekiemolie. Had een cyclus van 30 dagen... redelijk normaal zou ik zeggen. Slik em denk ik gewoon door aankomende cyclus en hopelijk is het aankomende maand raak!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Dus teunisbloem tot je ei en daarna tarwekiem.. Maar 't probleem is.. Had deze maabd 2 keer een piek.. Ennu dus een cyclus van 6 weken alweer na mn mk.. Geloof dat ik eergisteren mn ei voelde.. Maar weet 't niet zeker! Toch maar tarwekiem nu tot ik ongi word??
tarwekiemolie mag en kan je altijd slikken, hoeft niet perso voor of na eisprong. Volgens mij moet je wel uitkijken met teunisbloemolie
ja klopt, mag je niet slikken na je ei.. denk dat ik mn ei paar dagjes geleden heb gehad, (had 2 keer een piek, en voel normaal altijd me ei, en dat voelde ik bij mn eerste piek niet en bij de 2e dus wel..) dus slik nu tarwekiemolie.. na mn ongi (hopelijk word ik dat niet ) teunisbloemolie tot aan me ei
Ik had dunner baarmoederslijmvlies ca 5 a 6mm al 7 rondes nu tarwekiem geslikt en bms is nu 7.8mm. in tarwekiemolie zitten namelijk ook natuurlijke oestrogenen. Ik had heel erg Het idee dat de innesteling het probleem is. we gaan t zien maandag eisprong gehad en nu wachten. (bms is gecontroleerd in het zkh)