3 maand na curretage nog geen slijmverlies...helemaal niks :-(

Discussion in 'Zwanger worden' started by joepie3, Jul 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joepie3

joepie3 Actief lid

Mar 22, 2014
    155
    0
    16
    Hoi meiden,

3 maand geleden ongeveer curretage gehad maar heb totaal geen slijmverlies de hele cyclus niet. Kan ik nu wel zwanger worden of wordt het dan een stuk moeilijker. Kan ik er wat aan doen en wie heeft dit ook gehad?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Bedoel je afscheiding?
    Ik weet niet of je met ovutesten gekeken hebt of je een eisprong hebt? Of dat je wel ongesteld bent geworden in de tussentijd?

In iedergeval heel veel sterkte en succes

3. Goya

Goya Nieuw lid

Jul 4, 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Hai,

Helaas kan je dan niet zwanger worden doordat het eitje zich niet kan innestellen, zelf heb ik problemen dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is en ik geen eisprong krijg.
    wat je er tegen kan doen om dit te bevorderen echt geen idee?
    daar ben ik zelf ook wel erg benieuwd naar.

Probeer nu al 2 jaar zwanger te raken maar dit wil maar niet lukken..
    met of zonder clomid geen enkel resultaat helaas.

nu over op iets anders..

heel veel sterkte!

4. joepie3

joepie3 Actief lid

Mar 22, 2014
    155
    0
    16
    Ik bedoel idd afscheiding. Ben al wel ongesteld geweest. Maar wel een korte luteale fase van 8 dagen. Dat lijkt me ook te kort.

5. joepie3

joepie3 Actief lid

Mar 22, 2014
    155
    0
    16
    Ik heb wel een eisprong, gebruik ovu testen. En voel het ook wel.
    Jeetje al 2 jaar bezig om zwanger te worden. Hopen dat ze wat anders kunnen doen voor jullie.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Dit is echt veel tekort door de bocht. Je hebt niet perse afscheiding nodig om zwanger te kunnen worden, een baarmoederslijmvlies natuurlijk wel...maar die opbouw kun je zelf niet door een luikje zien ;)

Als je een te dun baarmoederslijmvlies hebt is clomid ook helemaal geen oplossing. clomid helpt bij de eisprong, echter werkt het de opbouw van het baarmoederslijmvlies tegen.

Dat je alweer een eisprong hebt is mooi. Ik zou het nog eventjes aankijken of je LF nog wat zou verlengen, kan zijn dat je door de miskraam nog een beetje een hormonale disbalans hebt.
    Als hij echt erg kort blijft kun je contact opnemen met je arts...een kleine geruststelling..ik had bij de pogingen voor een brusje een lf van 7-8 dagen en toch zwanger;)

7. joepie3

joepie3 Actief lid

Mar 22, 2014
    155
    0
    16
    Oke dat steld me gerust dat je zwanger kunt worden bij zo'n korte lf. Daar maak ik me ook zorgen over. Een ei heb ik ook dus day is ook positief alleen dus geen afscheiding.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ietjes langer zou mooi zijn..maar je kan het nog eventjes afwachten..Maar als het je echt niet lekker zit gewoon contact opnemen met je arts hoor!

9. Sally05

Sally05 Actief lid

Mar 15, 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Heb zelf nooit echt afscheiding gehad. Althans weinig tot niets. Na mijn curretage had ik een cyclus van 14 dagen. Na 3 maanden ben ik terug gegaan naar de gynaecoloog. Zij heeft een echo gemaakt en alles zag er prima uit. Ik moest het nog 4 maanden aankijken en dan terug komen. Want een cyclus van 14 dagen was te kort om zwanger te kunnen worden.
    En wat denk je? Diezelfde maand was ik zwanger!
    Je lichaam heeft dus even tijd nodig om te 'resetten', maar waarschijnlijk komt het allemasl goed. En als je je er niet prettig bij voelt dan idd terug naar je arts gaan.

10. joepie3

joepie3 Actief lid

Mar 22, 2014
    155
    0
    16
    Bedankt voor jullie lieve antwoorden. Ik wacht nog maar even af. Kijken wat er deze cyclus gebeurt en anders kan ik altijd ff bellen.

Share This Page