Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leaf

Leaf Niet meer actief

Hoi!

Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die voor hun NOD al last hadden van symptomen en welke dat waren!

Ik denk dat mijn eisprong op 1 oktober is geweest en heb sinds een paar dagen wat "klachten". Maar deze kunnen ook komen omdat mijn menstruatie eraan zit te komen! Zo frustrerend dat het allemaal op elkaar lijkt!
    Ik heb last van krampen en mijn borsten (vooral tepels eigenlijk). Ik dacht gister ook een donkere kring om mijn tepels te zien maar mijn vriend zegt dat hij het niet ziet. Ook heb ik veel vlagen van lichte misselijkheid en duizeligheid.
    Vanochtend had ik wat slijmverlies. Geen idee wat dat precies was!

Herkent iemand dit? In een vorige zwangerschap of gewoon van een opkomende menstruatie?

Ik heb nog niet getest omdat het te vroeg is nog. En omdat ik toch eerder neig naar "het zit allemaal in mijn hoofd"! :p

Liefs,
    Leaf

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij beide keren had ik een smaak aan de vitamine tabletten na de innestelling :D

3. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik had toch in een ander topic al op je gereageerd op dezelfde vraag? of zie ik ze nou vliegen :$

4. Leaf

Leaf Niet meer actief

Haha nee je ziet ze niet vliegen :p. Ik had het inderdaad bij "eerste symptomen" geplaatst maar daar is het een stuk rustiger dan hier! Vandaar dat ik hier nog eens de vraag stel, misschien leest iemand het die het herkent!

5. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Een heel gek symptoom: alle vier de keren vond ik mijn gezicht er ineens anders uitzien... Daarna volgde een positieve test. Op de rest van de symptomen was geen pijl te trekken helaas ;), die waren er soms wel en soms niet.

6. Leaf

Leaf Niet meer actief

@kim31 Je gezicht anders? Hoe was je gezicht anders? :p
    Je maakt me heel nieuwsgierig!

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Vorige maand dacht ik van alles te voelen en toen werd ik gewoon ongesteld.
    Nu voel ik niet zoveel. Sinds een paar dagen wat krampjes en sinds vandaag meer afscheiding en heb licht positief getest (wat dus ook nog alle kanten op kan gaan).

Het zegt dus helaas niks. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Wat je zelf zegt: het kunnen zowel tekenen van een beginnende zwangerschap zijn als van een aankomende menstruatie.

8. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Een beetje zachter ofzo. Ik was overigens de enige die het zag, maar voor mij was het heel duidelijk anders :)
    Herken je er iets in?

9. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja ik had wel wat vage klachtjes:
    -pas later pijnlijke borsten dan anders (heb t normaal een week voor nod door pms)
    -misselijk/weeig gevoel als ik honger had
    -veel waterig afscheiding (heb normaal bijna niets aan afscheiding na ovulatie)
    -rommelende darmen
    -ik vond mn potje foliumzuur als ik m open deed zo enorm stinken!!

10. Leaf

Leaf Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

@kim31 nee ik herken er niet iets in. Ik denk wel wat te zien aan mijn borsten maar gezicht ziet er hetzelfde uit :p.

De symptomen van koekenpan herken ik wel. Maar dat zouden alsnog symptomen kunnen zijn van een aankomende menstruatie voor mij natuurlijk.
    Vooral het weeige/misselijke gevoel bij honger herken ik enorm! Dingen smaken iets anders maar niet zo gek anders om op te letten :p.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik had als symptomen:

-een week voor mijn NOD, drie dagen erg misselijk, daarna niet meer.
    -gevoelige tepels
    -hartkloppingen
    -duizelig/flauw
    -moe

Weidde deze klachten aan andere dingen dan aan zwanger zijn. Maar ruim een week geleden bleek het toch echt zo te zijn. Mijn NOD was op zondag 5 oktober en vrijdag 3 oktober teste ik positief :).

12. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    haha ik schrok al! nou van mij weet je het al dus :cool:

13. Leaf

Leaf Niet meer actief

Nou ik heb vanochtend getest (kon het niet laten) en hij was negatief. Ik ben wel te vroeg. Maar ik ben er nu wel van overtuigd dat ik gewoon ongesteld moet worden. De krampen lijken nu wel heel erg op menstruatiekrampen! :( :p

14. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer!
    Die wachtweken zijn zo irritant! Je bent overal alert op...

15. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

Wauw dacht dat dat tussen mijn oren zat! Maar dat is Precies hoe ik alle 6x ontdekte dat ik zwanger was.. nog voor de test

16. Leaf

Leaf Niet meer actief

Wat grappig dat het "gezicht symptoom" bekent is bij twee vrouwen! Ik zal het in de gaten houden haha!

Ik heb vandaag iets heel raars. Als ik loop heb ik een felle steek aan mijn linker kant. Alsof er iets trekt. Elke stap wat ik zet "trekt het".
    Kent iemand dit? :s

17. Capricorn82

17 sep 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een week zeek gevoelige tepels (soms tot pijnlijk toe). Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden (al iets van 6 dagen terwijl ik dat pas eind deze week zou moeten worden).
    Ik had licht roze afscheiding voor 5 dagen lang, nu is dat weer naar nrml gekleurd. Soms wat duizelig. In de ochtenden (ik eet normaal gesproken pas als ik op werk kom) voel ik me soms heel misselijk maar ik dacht dat heb ik vaker echter vandaag had ik voor het eersr dat ik zelfs na het eten tot een uur of 12 misselijk bleef. Nadat ik thuis kwam om 6 uur tot nu toe 11 uur s avonds voel ik me zwaaaar misselijk aan een stuk door. Ik ben maar gaan slapen omdat ik dacht misschien gaat het over maar ik werd wakker en nog steeds misselijk met het gevoel dat ik elk moment kan overgeven. En als laatst ik ben super moe! Ik ben vorige week vanuit t buitenland terug gekomen en dacht misschien is het een jetlag maar na een week ben ik nog steeds dood op en geloof me ik heb alles eruit geslapen!
    Ik weet het allemaal niet meer. Soms denk ik mijn ongesteldheid gaat doorzetten maar soms denk ik neeee misschien is het toch zo! We zullen zien binnen een weekje 😊

18. Leaf

Leaf Niet meer actief

@capricorn82 Erg frustrerende tijd he!! Wanneer kan jij testen? Het klinkt allemaal veelbelovend. Ik ga voor je duimen! :D

Kent iemand het trekkende gevoel aan je linker lies? Elke stap wat ik nu zet is toch wel een beetje pijnlijk en net bij het plassen was ook niet erg fijn. Ik heb dit nog nooit gehad en begrijp er niets van :s.

19. Capricorn82

17 sep 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik had trouwens ook vandaag last van mijn onderrug.. Maar then again.. Misschien heb ik slecht geslapen of gezeten 😒.
    @leaf: Bij mij weet ik het niet 100% zeker wanneer, ik had namelijk mijn eisprong een paar dagen later verwacht, ik heb m deze keer ook niet gevoeld dus ALS ik zwanger blijkt te zijn is het puur bij geluk omdat mijn eisprong eerder is geweest dan verwacht. Maar normaliter vrijdag a zondag maar ik denk dat ik gewoon nog een weekje wacht en volgende week ga testen ALS mijn menstruatie uitblijft.. En laten we hopen dat dit zo blijft! 😁

20. Leaf

Leaf Niet meer actief

@capricorn82 Spannend! :D Ik ga zaterdag weer testen als mijn menstruatie uitblijft!

Deel Deze Pagina