Dames mag ik jullie iets vragen...ben me rot aan het zoeken op internet naar ervaringen. Ik heb 7 april mijn nod gehad. 21 april mijn ei. Afgelopen zondag behoorlijke krampen gehad en `ongesteld`. Anders als mijn menstruatie...Het heeft ook maar 2 dagen geduurd. Hierna verloor ik nog wat bruin slijmverlies...Zou dit ook een innesteling kunnen zijn? Eigenlijk moest ik pas 4 mei ongesteld worden. Ik zou dan nu een cyclus van 19 dagen hebben gehad. Als die zo kort is dan kan ik toch geen ei hebben gehad?? En die heb ik wel degelijk gespot met een test.... Meerdere dames die dit hebben gehad...Ik ga er gewoon van uit dat ik een korte cyclus heb gehad...maar vindt het zo raar...
Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie ? Ik zou gewoon een testje doen op de dag dat je officieel ongesteld zou moeten worden, je weet natuurlijk maar nooit ! Ik hoop op goed nieuws voor je ! Succes
@chann, dank je wel voor je reactie. Ik ben sinds september vorig jaar gestopt met de pil. Ik had in november een positieve test. Helaas is dit met 7 weken mis gegaan. Ik wilde eigenlijk gaan beginnen met tarwekiemolie maar weet niet of dit zo'n goed idee is...
Het kan een innesteling zijn ja! Zou idd op je nod ff een testje doen Tarwekiemolir heb ik ook gedaan vanaf de dsg van mn nod tot mn eisprong (geen hele maanden daar kan je hele lange cycluse. Van krijge ) en ik heb het alleen de 3de ronde gebruikt en toen was ik zwanger dus ik geloof er wel in maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het zeker werkt hoor Maar wacht eerst je nod maar eens af wie weet ik zal voor je duime !