Innestelingsbloed?? Of menstruatie ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MayB, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MayB

MayB Lid

1 mei 2013
    72
    0
    6
    Vrouw
    Hallo dames,

Morgen is mijn NOD en vanmorgen had ik wat slijm met helder rood bloed dacht shit ik wordt ongesteld had ook flinke steken in mijn lies en menstruatie krampen! Sinds vanmiddag niks meer gevoeld en heb ook geen bloed meer gezien alleen 1x bij t afvegen was mijn papiertje een heel klein beetje verkleurd maar moest me echt goed naar kijken. Wie heeft dit ook gehad? Zou t een menstruatie zijn die nog door moet breken of innestelingsbloed! Bij mijn zoontje had ik dit iig niet, had toen op dag 14 dpo een hele lichte positieve test. Durf bijna niet te testen morgen. Normaal word ik na 1,5 week ook al ongesteld. Heb een enorm onregelmatige cyclus maar voel voortaan mijn eisprong en had een knaller van een portieve ovulatie test dus weet zeker wanneer mijn eisprong was....
    Wie heeft dit ook gehad en wat gebeurde er toen zwanger of ongesteld?

2. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb het heel vaak dat ik een heel klein beetje bloed of bruin verlies heb en dat het de volgende dag gewoon los barst. Ik gok dus op beginnende menstruatie aangezien morgen ook je NOD is.

3. Steefje1

Steefje1 Lid

19 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat het je menstruatie is maar je kan natuurlijk morgen een testje doen als het weg blijft.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent....

4. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ik heb,de keren dat ik innestelingsbloed gehad heb,pas nadat ik overtijd was gehad. Dus wel later dan mn nod. Maar zal wel per persoon verschillen. En bij mij ishet dan heel licht roze met slijm vermengd.

5. MayB

MayB Lid

1 mei 2013
    72
    0
    6
    Vrouw
    Meiden bedankt voor jullie reactie ben idd net hevig ongesteld geworden helaas op naar de volgende ronden dan maar weer 😉

Deel Deze Pagina