Ervaring Etos zwanger worden pillen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mj89, 15 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hi dames,

De titel zegt het al.. Hebben jullie ervaring met de Etos zwanger worden pillen? Ik heb een hele lange cyclus van 40+ en m'n ei op dag 30 op z'n vroegst.. Ik zou graag mijn cyclus verkorten..

Ben net begonnen met deze pillen en ik vraag me af hoe snel ik resultaat kan verwachten.. Ook ivm de ovulatietesten die ik gebruik.

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Niemand?

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hoi hoi, nee geen ervaring mee. Ik gebruik zelf de "zwanger" pillen van Davitamon. Maar moet zeggenschap ik lichamelijk geen verschil merk. Volgens mij is deze vraag wel vaker gesteld, dus misschien als je googled kun je al veel meer vinden, mocht r hier weinig antwoord krijgen.

Groetjes

4. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Ik vond ook dat m'n cyclus lang duurde (viel eigenlijk wel mee, maarja zwanger willen worden stress) en ben dus op cyclusdag 16 begonnen met deze pillen..hielp naar mijn idee niks, uiteindelijk pas op dag 31 mijn eisprong..

Ivm een korte lf in vorige cyclus nu na m'n eisprong ook aan de tarwekiemolie (icm met etos zwanger word pillen), hopen dat dat wel werkt :)

5. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

teunisbloemolie capsules schijnen je cyclus wel in te kunnen korten!

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Bedankt voor jullie reacties! Had inderdaad al even wat gegoogeld.. Maar kwam steeds beide tegen, teunisbloemolie en zwanger worden van Etos.. Maar ik kan het vast ook combineren..

Deel Deze Pagina