Hallo, Ik heb een vraag over een innestelingsbloeding. Ik heb al even gezocht op de site, maar kon het antwoord zo snel niet vinden, dus hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zit nu op dag 9 na mijn ovulatie en sinds gisteren heb ik wat bruinverlies. Het begon met wat roze slijm en is daarna overgegaan in heel licht bruinverlies. Bijna de moeite niet om een inlegkruisje voor te dragen. Het enige moment waarop er meer en ook donkerrood bloed komt is bij een grote boodschap. Daarna is het ook weer bruin en ook weer weinig. Zou dit nog een innestelingsbloeding kunnen zijn, of moet ik er vanuit gaan dat dit mijn ongesteldheid is? Er zit namelijk wel donkerrood bloed bij, ookal is dat alleen bij een grote boodschap. Ik vind het geen probleem om nog even af te moeten wachten, maar als het niet meer kan, dan weet ik dat liever nu dan volgende week... Alvast bedankt! Annemarie
Hallo, Komt het bloedverlies uit de vagina? Omdat je het ook bij de grote boodschap hebt. Het zou namelijk van aambeien kunnen komen. Het kan een innestelingsbloeding zijn maar ook een aankomende menstruatie. Dat is helaas niet zo te zeggen. Echt wachten op je NOD of (helaas) menstruatie. Groetjes Ineke