hi dames, heel vies, sorry, maar gister had ik toen ik naar het toilet ging een lange, dikke sliert afscheiding die echt bleef hangen, zeg maar... heb ik nooit eerder gehad dat ik weet! wil dit iets zeggen over wel of niet vruchtbare dagen mbt tot de eisprong?
haha ik vind dat soort vergelijkingen wel lastig om te trekken.. maar zou best kunnen!! spannend want we hebben de dag ervóór gemeenschap gehad.. en wow ik las je onderschrift, wat spannend allemaal, heel veel succes, gezondheid en geluk toegewenst!
Hoe weet je dat zo zeker? kan goed dat dat de volgende dag er nog uitkomt aangezien je de dag voordat je dit zag gemeenschap hebt gehad. En dat ziet er net zo uit. Is ook slijmerig en kan je draden van trekken.
Van sperma kun je geen draden trekken. Zo kun je de juist uit elkaar houden. Verder lijken ze inderdaad op elkaar
Ik denk zelf dat het de eisprong is. Ik ging mijn cyclus precies bijhouden en wat er precies gebeurde etc. Rondom mijn eisprong verloor ik dit ook. In de tweede ronde weer , nadat ik gestopt was met de pil ( In mijn tijd dat ik de pil gebruikte nog nooit opgemerkt ) verloor ik weer een lange dikke sliert, twee weken daarna teste ik positief. Op de avond van dat verlies heb ik ook sex gehad. Een dag ervoor en een dag erna ook. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes!