He meiden, Vorige week had ik een bloedtest voor progesteron, hier kwam 2.2 uit, heel laag dus. Deze week weer geprikt, deze keer was het 140! heel hoog dus!! Normale waarde bij eisprong is 40/50 volgens mij..weet iemand wat dit betekend? Bedankt alvast!
Na je eisprong bouwt je prog op om een evt zwangerschap vast te houden. Als zwanger dan stijgt het steeds verder, als je ongesteld wordt daalt het weer. Het verschil metvorige week betekent dus dat je een paar dagen geleden een eisprong hebt gehad.
Nou dat is niet helemaal waar. Ik heb elke maand moeten prikken op progesteron en had elke maand tussen 5 en 7 dpo een progesteronwaarde tussen de 50 en 60. 140 kan overeenkomen met hetgeen de bovenste schrijfster zegt, maar dam alleen dat het progesteron stijgt om je bms op orde te houden, als het vruchtje niet nesteld, dan daalt deze weer. Het betekend dus dat je een eisprong hebt gehad, maar al wat langer geleden. Soms kan het ook duiden op een zwangerschap, maar Holland na je eisprong zit je nu?
Ik had tijdens mijn eerste zwschap ook een hele hoge progesteronwaarde Ik zeg... spannend! Maar zowiezo is het goed... dan doet je lichaam zijn werk goed. Ongeacht je zwanger bent of niet (is ook een fijne wetenschap, niet?)
JA hoor! Het is sowieso fijn om te weten dat de clomid zijn werk heeft gedaan! En al na de 1e ronde dus ik zeg hartstikke mooi!
Inderdaad is dat mooi. Dan heeft de clomid goed gewerkt Nu maar aftellen tot je nod... wanneer is je nod?
Hahaha, ik moet hier om lachen.. Jij bent al flink in de stemming..! Ontopic: Spannend TS, wanneer ga je testen? Ik heb geen verstand van de waardes, maar het klinkt goed zoal de meiden het uitleggen!