nieuwe ideeën m.b.t. zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Hee meiden:)

    Ik ben benieuwd of jullie nog ideeën hebben m.b.t. zwanger worden.
    Wij proberen eigenlijk elke keer na een 'mislukte maand' weer iets nieuws uit;)
    Vorige maanden heb ik tarwekiemolie geslikt en mijn man slikte pillen om de kwaliteit van het zaad te verbeteren ofzo....
    Deze maand ga ik vooral vrouwenmantelthee drinken net als vorige maand en ook ben ik begonnen met granaatappelsap. Is best lekker om te drinken en ook heel goed voor je. Ik stop met de tarwekiemolie omdat ik niet het idee heb dat het iets doet voor mij.
    Verder blijf ik na 'de daad' even liggen met mijn kont op een kussen haha, maar dat doe ik al maanden zo.;)
    Eten jullie verder nog iets speciaals? of eet/drink je juist bepaalde dingen niet?
    Ik probeer vooral ook nuchter te blijven en niet bij de pakken neer te gaan zitten, maar ben wel geïnteresseerd in nieuwe dingen die ik kan proberen.
     
  2. engeltje23

    engeltje23 VIP lid

    14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Volle melkproducten gebruiken ?
     
  3. Kim31

    Kim31 Bekend lid

    7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Geen cafeïne :)
     
  4. MamR

    MamR Actief lid

    10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    'Mama' met omega3 van Davitamon... klinkt misschien heel gek maar ik gebruikte eerst foliumzuur van de kruidvat en 6 maanden gebeurde er niks.. daarna ben ik overgegaan op de mama foliumzuur en 2 maanden later was ik zwanger. Toeval?
     
  5. Adriana85

    Adriana85 VIP lid

    20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Geen tips, wel een opmerking.
    Je zegt dat je man pillen heeft geslikt om de kwaliteit van het zaad te verbeteren. Dit werkt pas na twee maanden. Het zaad dat hij nu 'loost' is dus al twee maanden geleden aangemaakt. Dus het effect van de pillen is er deze maand nog niet.

    Succes!
     
  6. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bewegen voor doorbloeding van bms, rust nemen, leuke dingen doen om onbewuste stress te vermijden, gezond eten, genoeg drinken en:

    gezonde vetten nemen; geen tarwekiemolie want dat heft alleen een tekort aan vetten op en doet niks extra's. Olijfolie, noten, vis etc is beter op te nemen door je lijf dan tarwekiem.
     
  7. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Oké wist ik niet... misschien dat het komende maand wel werkt want hij slikt ze nu 2 maanden.:)

    Ik wil wel proberen gezonder te eten. Groente eet ik sowieso wel genoeg, maar fruit kan beter. Vis eet ik ook haast nooit...

    Bedankt voor de ideetjes;) Nog meer??
     
  8. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ik deed het zo:)
    - 1000mg foliumzuur
    - vitaminen zwanger worden
    - man bdaddy vitaminen
    - man dagelijkse vitaminen
    - man extra zink
    - biologisch vlees eten
    - gezond eten
    - max 1-2 glasjes alchohol per week
    - ovulatietesten en elke 2 dagen vrijeen
    - indd 10 min liggen erna
    Verder tja ik geloof niet in theedrankjes en homeopatische iets..


    Indd vitaminen hebben 3mnd nodig voor opname in lichaam. Sperma ververst zich elke 3 maanden.
     
  9. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Het klinkt misschien heel raar maar wat ook schijnt te helpen is dat jij vlak na je man/vriend klaar komt. Zo trekt de baarmoeder samen en sluit de baarmoedermond.
    Het valt te proberen, toch?
     
  10. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Woh Mojo1986, jij bent wel heel snel na stoppen zwanger. Heb je iets geslikt oid behalve foiliumzuur? Ik wacht nog steeds op eerste menstruatie sinds in augustus te zijn gestopt
     
  11. Indy1986

    Indy1986 Niet meer actief

    Ik heb bij alle drie mijn zwangerschappen "Etos zwanger worden capsules" geslikt.
    Bij de eerste in ronde 3 zwanger geworden, tweede en deze zwangerschap in de 2e ronde zwanger.
     
  12. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.828
    1.677
    113
    Vrouw
    Klaarkomen na je partner...
     
  13. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoi gemini020,
    Ja ik ben echt versteld hoe snel het gegaan is!
    Ik slik vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil de tabletten van Davitamon compleet mama plus.
    Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!!
     
  14. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Is ook wel eens fijn om te horen dat het ook snel kan gaan. Onwijs gefeliciteerd! Aan je naam te zien zijn we ongevver even oud en ben dus een maand later gestopt, hopelijk volg ik jouw voorbeeld ;)
     
  15. Coach

    Coach Actief lid

    8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Met de randjesfietsen methode. En zeker niet voor je partner, dat sluit de bmm af.
     
  16. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Randje fietsen idd over gelezen dat dat goed werkt... maar ik kom niet makkelijk of helemaal niet klaar:) dus werkt hier niet.
    Kan overigens daar ook aan liggen dat ik nog niet zwanger ben.
     

Deel Deze Pagina