Ik heb het vermoeden dat ik op dag 10 al mijn eitje heb gehad, net als toen bij mijn zoon. Nu heb ik vanaf gister zo'n vaag kramperig gevoel onderin mijn buik, heel laag. En als ik ga zitten is het net of er geen ruimte is in mijn buik onderin, alsof mijn blaas in de knel zit...kan het niet goed uitleggen. Voelt alsof er druk op zit...herkent iemand dit?
ja ik heb al een paar weken een soort kramp in mijn onderbuik en af en toe vlagen van misselijkheid en er beginnen nu aders over mijn borsten zichtbaar te worden en tepels worden groter....... Wat betreft die kramp heb ik op internet beetje gezocht en dat kan de uitrekking van je baarmoeder zijn dus hopen maar dat dat klopt....
Herken het wel!! Had het gevoel dat er een ballon in mn buik zat die in de weg zat! Heel vaag was dat! Ook leek of mn darmen in de knel waren ofzo,vaag gevoel! Spannend joh,misschien is het wel raak!!! Zou wel heel leuk zijn meid!
Ik merkte het een week voordat ik ongesteld moest worden ongeveer. Toen begon ik gekke klachten te krijgen haha
ik heb ook zo'n vol gevoel in mijn buik, lijkt net alsof er al heel wat in zit. heb ook het gevoel dat mijn onderbuik al groeit, kan dat??? ik heb normaal nooit een buikje en nu wel een beetje rond!? vanaf welke week kun je wat zien??? misschien wil ik gewoon te graag dat er een buikje te zien is zodat ook iedereen kan zien dat ik een wondertje draag!!!
ik heb elke keer eind cyclus ook vol gevoel in mijn buik...kan dus 2 kanten op..helaas. heb t nu ook weer. Heb nog niet getest, omdat ik niet t gevoel heb dat ik zwanger ben..ik test pas 11 juli want 12 juli moet ik naar gyn...zal wel raar zijn als ik zwanger aan kom daar..maar ik denk niet dat t raak is hoor. Bengel dag 33
Hallo ! Ik heb dat ook, ik heb echt een opgeblazen gevoel en pijn en jeuk aan mijn borsten en aders lopen over mijn borsten, af en toe vlagen van misselijkheid en steekjes in mijn buik onder en bovennin, af en toe pijn in mijn maag, en soms een soort zeurende pijn in mijn onderbuik ! Mijn god, ik denk dat ik zwanger ben.. heb geen pil en heb een aantal keer onveilig gevreeen, ik heb wel een test gedaan maar die is negatief ! Maar ik denk nog te vroeg... pfff... zenuwachtig !
Jeetje.. Ik voel me nog steeds raar... Ook af en toe een beetje dizzy.. Vandaag beetje Saggo ! Borrelen in mijn buik, en ja hoor.. misselijk ! Soms denk ik, zal ik het me inbeelden? Maar ik heb wel vaker gedacht, oh jee zal ik zwanger zijn, maar deze keer is het echt anders..!! HELLUPP !! REACTIE PLEASE.. wat denken jullie ? !! Gr. Lellebel PS: Ehh.. oh ja, het komt zo over dat ik er niet blij mee ben dan, maar ik zal er superblij mee zijn ! Alleen zo onverwachts ineens.. Maar nu ik het gevoel heb zwanger te zijn (?????) ga ik het steeds leuker vinden, dus moet me eigenlijk niet al te blij maken!
Heb nu ook al 2dagen dat al me rokjes en shortjes spannen... mt echt me knoop openzetten of 'k barst eruit maar kan echt nu nog nt dat zijn ... misschien een knappend eitje
Ik had ook een vol gevoel in mijn buik, zag eruit alsof ik al even zwanger was. dit had bij mij te maken met de zwangerschapshormonen, waardoor mijn darmen en maag van slag waren. Een week later nadat ik drie dagen overtijd was teste ik positief.
Hey, Ikzelf herken het niet maar..... een vriendin van me die dus zwanger is had dat als eerste verschijnsel een vol gevoel in haar onderbuik net of er vanbinnen tegenaan gedrukt word.Zo omschreef ze het . Dus klinkt goed 7 van mijn vriendinnen zijn nu zwanger dus weet al aardig wat hihi liefs sancho
haha sandrak...Ik ken het gevoel.... Ik heb sinds vandaag dat vol gevoel in mijn buik....Af en toe wat steekjes, vooral in mijn liezen, en beetje last van mijn onderrug, en linkerbil????... Vorige maand voelde ik de ongie niet eens aankomen, ging s'morgens naar de wc, en ik was het.... Moet nog een paar daagjes geduld hebben...pfffffffffffffffffffff.... groetjes fay
nou sandra ik wordt nu erg benieuwd meid bij mij was dat gevoel er ook en zie hier zwanger dus ........ ik zal heel erg hard voor je duimen dat t ook daadwerkelijk zo mag zijn !!! liefs mieke