Hoi Even een vraagje. Ik heb 2.5 maand geleden een mk gehad. We zijn nadat het bloeden gestopt was(was maar een dag of 5) weer gaan klussen. Nu heb ik sinds een paar dagen dat ik bloed tijdens het vrijen(heel weinig en stopt zeg als ik naar het toilet ben geweest)Ook een paar kleine stolsels. Ik heb grotere borsten en aders zijn goed te zien. Mijn nod is zaterdag a.s. Nu ben ik bang dat het nog van de miskraam is? Of misschien toch innesteling en dat het weer mis gaat? Mijn hcg stond een week na de mk al op 5. Tussentijds helemaal geen bloed meer gehad op mijn menstruatie na. Groetjes
HOihoi, Door de zwangerschap en de miskraam kan je baarmoedermond wat kwetsbaarder zijn. Op het moment dat er een aanraking plaatsvind kan er dan een vaatje knappen dat het bloedverlies geeft. Het bloedverlies hoef dus niet perse uit je baarmoeder te komen! Wacht je NOD even af en als deze uitblijft...testen! Groetjes Imke
Hoi Immie Ik wilde alleen even laten weten dat ik toch zwanger ben!!!Tis allemaal nog heel pril en hoop dat nu alles wel goed blijft gaan.Neem maar es een kijkje in mn album.. In ieder geval bedankt voor je antwoord! Groetjes