HIJ wil niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje25, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi

Heel trieste tijd voor me... :cry:
    Ik en mijn vriend zijn klaar voor kinderen (al een tijdje), maar nu wil hij plots niet meer bij me slapen (valt steeds in slaap in de zetel en krijg hem dan écht niet meer wakker) omdat de verbouwingen voor onze slaapkamer nog aan de gang zijn.

Hij zei me gisterenavond, nadat ik hem geïnformeerd had ('ben vruchtbaar nu'): "ik zal wel terug boven komen slapen als onze slaapkamer klaar is".
    Daar ben ik zoet mee! :x

Ben er niet verder op ingegaan omdat ik geen ruzie wil én hij is al zo gespannen van al die verbouwingen...

Ik zal me er maar bij neerleggen zeker... :cry:
    En nog enkele maandjes wachten..

Misschien is het langs de ene kant ook beter voor MIJ!
    Dan kan ik misschien wat afstand doen van "ik wil NU zwanger worden" en denk ik er ook niet teveel meer aan.

Maar het forum kom ik af en toe nog eens lezen hoor!
    Don't worry!

Zijn er nog meiden die in deze situatie gezeten hebben?
    Wat hebben jullie daaraan gedaan?

xXx
    Liesje25

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Spanningen en stress doen geen goed op je sexleven..
    Zeker niet als er ook een kinderwens bij komt kijken!

Probeer het voor beiden even een rustige periode te geven,en te vrijen wanneer jullie samen zin hebben,zodat het "moeten" "willen"wordt..
    (en natuurlijk totdat de slaapkamer weer helemaal jullie slaapplekkie is!)

Ik wens jullie heel veel succes!

Groetjes,Alida

3. je hoeft natuurlijk niet altijd op bed te klussen ;)

christie

4. Niet meer actief

He hallo
    als je vriend al gespannen is kon de sex ook nog wel eens erg tegen vallen of dan komt hij nooit af hij komt dan al na een paar seconden....(beetje overdreven)!
    Dat is toch geen leuke manier om een kindje te maken.
    Ik zou anders gewoon wachten en je eigen wil aan de kant zetten... is heel moeilijk ik weet het wel maar als je vriend tegen zijn zin in met jou gaat vrijen en je voelt gewoon dat hij dat doet, is dat toch ook niet fijn?

En anders, op de bank kan ook of op de eettafel..hihi.

kus swiggy

5. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    misschien kun je hem juist eens verrassen op een andere plek dan de slaapkamer of juist niet 's avonds na het drukke verbouwen?

en verbouwen is voor iedere relatie een stressvolle tijd, wacht maar tot dat straks achter de rug is en de rust weer wederkeert....

succes,

Liefs,
    Daan

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een tip, bij veel mannen kan je beter niet aangeven wanneer je vruchtbare tijd is, dan voelen ze een prestatiedrang en sommige durven dan opeens niet meer. Laat hem maar even, heb het niet over zwanger worden en kinderen (hoe moeilijk ook) en probeer dmv knuffelen en romantisch samen zijn zijn lust op te wekken. Veel succes ;)

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Is zijn slaapzetel niet groot genoeg voor jullie samen? Voor het maken van een kindje is niet veel ruimte nodig hoor;)

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    christie zei het al en bij de andere kun je het tussen de regels door lezen, punt 1 is het funest om te zeggen wanneer je vruchtbaar bent want dan krijgen ze denk ik een soort van "prestatiedwang"en dat is voor beide natuurlijk niet goed, maar punt 2 en dat is nog belangrijker, waarom moet het altijd in bed "gebeuren"?

denk dat ie nog raar op zal staan te kijken als jij ineens "beneden"na het werk laat blijken dat je zin in hem hebt....hier gebeurd ( tegenwoordig zelden maar toch) dat ik de gaspitten uitdraai en we "andere"bezigheden heb...geen dwang helemaal niks...

en je moet niet vergeten jullie zitten nu ook in een ontzettend drukke tijd natuurlijk...zou voor beide trouwens niet gek zijn om eerst dat af te maken voor je je zinnen op andere dingen zet, want het lijkt mij persoonlijk nou niet je van het als je alle stress er ook nog eens bij hebt...

hoe dan ook heel veel succes met zwanger worden :D

9. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ga gezellig een weekendje weg met z'n tweetjes. Verras hem met een leuke hotelovernachting.
    Een tip, wij zijn laatst in Egmond aan Zee geweest. Hotel Zuiderduin.
    Heerlijke bedden hebben ze daar..... ;)

Heel veel plezier gewenst...

Gr. Dolfijn

10. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Hopen dat de verbouwing snel voorbij is en gewoon even niet over vruchtbare dagen praten....mannen hebben ook wel eens geen zin...en als de verbouwing de enige rede is zou ik me zeker geen zorgen gaan maken hoor

Dikke kus

Lydia

11. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Jazeker

Je kunt het idd ook eens op een andere spannende plek proberen
    Wij proberen regelmatig iets nieuws hihihi :oops:
    Eruuuuuug spannend.
    Maar het houd ons sexleven wel leuk in ieder geval.

Groetjes Beeb

12. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Slapen jullie ook niet meer in hetzelfde bed?...of wil hij geen sex meer....als je ook niet meer samen slaapt zou ik wel met hem gaan praten...want anders groei je straks uitelkaar...tenminste ik zou me rot voelen als je allebei in een andere kamer ligt en niet alleen om de sex...maar gewoon om het niet samen zijn.

13. Niet meer actief

Hee meid!

de beslissing om zwanger te worden neem je nog steeds met zijn tweeen hoor!
    als hij nu niet wil, wil dat niet zeggen dat hij straks niet wil.

en zoals bekend, kunnen mannen zich maar op één ding tegelijk focussen.

wat geheel frustrerend is voor ons vrouwen. ik begrijp je heel goed.
    maar ja, je maakt nu eenmaal deel uit van een stel en ook zijn gevoelens moeten gerespecteerd worden.

wat ik je aanraad?

blijf lekker bezig voor jezelf....probeer je een beetje te focussen op die verbouwing en hoe je het het snelste lekker gezellig en knus maakt.
    intussen hou je natuurlijk wel je cyclus bij en als die verbouwing achter de rug is en hij geeft aan dat hij er nu wel weer zin in heeft, ga je lekker een avondje op stap om te relaxen, of een hotelletje of zo om te vieren dat jullie iets moois gemaakt hebben.

hoe je het ook doet, blijf bij jezelf en geef hem de ruimte...
    komt vanzelf helemaal goed..

en als de stress weg is, dient het wondertje zich vanzelf aan..

heel veel succes meis!

we leven met je mee

Aoife

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En zoals ik elke maand denk als mijn hubbie niet wil of voor het werk weer eens weg is....dan kan je zeker weer een maandje langer uitslapen, heb je in ieder geval minimaal nog negen maanden minder was te doen, kan je nog een maandje extra sparen, hoef je nog langer geen oppas te regelen. Ik denk dan altijd aan alles wat gaat veranderen en waar is waarschijnlijk later wel eens met weemoed aan terug ga denken...probeer het eens op deze manier aan te pakken. Natuurlijk wil ik ook zo snel mogelijk, maar ga ik niets forceren. Geniet gewoon nog van de tijd die je nu nog met z'n tweetjes hebt!

15. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi meiden! :)

Bedankt voor de steun en de tips!
    Het doet me deugd!

Heb gisteren eens goed kunnen nadenken… en het is idd beter dat we ermee wachten tot na de verbouwingen.

Ik weet dat het niet gemakkelijk zal zijn, om steeds weer dezelfde vraag te moeten beantwoorden van mijn vriendinnen: “en? Nog niets aan het groeien?”.
    Ik heb me voorgenomen dat, wanneer die vraag valt, ik gewoon zeg: “we wachten nog een jaartje”.
    Ook niet gemakkelijk: twee vriendinnen die zwanger zijn. Maar bij hun zal ik gewoon mezelf zijn én misschien wat tips opsnuiven voor later… J

Over het slapen gaan: mijn vriend en ik slapen inderdaad al zo’n week of twee apart. Hij de zetel (waar hij tijdens het telefivisiekijken in slaap valt) en ik in mijn bedje. Wanneer ik hem probeer wakker te maken én lief vraag of hij ook mee naar boven komt antwoord hij slecht gezind of hij is in een hele diepe slaap.
    We groeien echt niet uit mekaar hoor, don’t worry! We knuffelen nog veel én soms geilen we mekaar eens op .. dus we zijn nog steeds verliefd!

(Anekdote: onze ‘eerste keer’ was op een feestje… in het maïsveld. We waren zo’n twee uur vermist. Dus… ik weet wel waar de leuke plekjes zijn!)

groetjes
    Liesje25
    XxXx

16. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    HIHIHI
    Oke dan !

17. Niet meer actief

fijn om te lezen dat je een beetje positiever denkt hierover.

het valt niet altijd mee vind ik zelf, om positief te blijven. maar soms is dat gewoon het beste.

geniet lekker van elkaar en geef het tijd.
    geef hem tijd....hij zal je dankbaar zijn!

dat je uiteindelijk maar een hele mooie baby mag krijgen...ik duim voor je

Aoife

Deel Deze Pagina