Nee nee nee !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Had vanmorgen en eergisteren een licht positieve test, en ineens een uurtje geleden bruin/slijm verlies.. Wat nu?
    Is dat rest, gaat het fout of ongi?? :(

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Bruin kan geen kwaad, pas als het rood bloed (is vers bloed) kan het mis gaan maar zelfs dat niet altijd.

Bruin is vaak oud bloed wat je baarmoeder nog even loost, of het is nog van de innesteling etc!
    Hou nog even hoop meis! :)

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    De testen zijn al zo licht.. En ben echt overtijd ! Dus ik ging al om van de spanning maar nu ......

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    bruinverlies is niet gelijk iets om je zorgen over te maken. Als het inderdaad helderrood bloedverlies gaat worden moet je het even goed in de gaten houden.
    Heb zelf tot mijn 10e week van mijn zwangerschap bloedverlies gehad en vanaf week 21 weer.
    Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en test je over een paar dagen knal positief en heb je een zorgeloze zwangerschap dus bij deze alvast een voorzichtige felicitatie!

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel Marsim.. Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken, maar na 2x een vmk ben ik zo bang.. !
    Ik hoop gewoon dat ik idd een knal test heb over een paar dagen en echt kan genieten wat dit is echt niks.

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ook ik was er erg onzeker over dus kan je gevoel goed begrijpen. Ik heb gelukkig nooit een miskraam gehad. Geloof dat jou angst daardoor nog groter is.
    Meid probeer alvast heel voorzichtig te genieten. Ik duim dat alles goed blijft gaan!!

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel meis ! Ik ga het aankijken en pas vrijdag weer testen. Denk dat morgen daarvoor nog te vroeg is..

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik hoop dat je je in kan houden, haha.
    Ik kon dat echt nooit. Je kan altijd een testje wagen;).
    In ieder geval heel veel succes en op naar die knaltest!!

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Gelukkig alleen nog maar af en toe een heel kleine beetje bruinverlies ! Ik ga vandaag en morgen niet testen. Wacht het nog even af. Misschien dat ik morgen even mijn HA bel. Die weet ook van alles wat over mijn cyclus enzo. Ze is zelf ook zwanger, dus hopen dat ze niet met verlof is !! Ik begin ook sinds gisteren pijnlijke borsten te krijgen, dus misschien zit het nog goed ! Het blijft spannend .. :)

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Spannend meis :) Ik had ook bruinverlies in het begin, en met 8 weken weer. En met 25 weken roodverlies! Maar alles was in orde :)

Hopelijk heb je nu een plakbeeb, zolang het niet rood is geen zorgen maken (voor zover dat mogelijk is).

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    gevoelige borsten dat klinkt hoopvol.
    Ben benieuwd hoor! Hou je ons op de hoogte?!

12. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik op de dag dat ik ongesteld had moeten worden ook last van bruinverlies (ik wist toen nog niet dat ik zwanger was en had ook nog geen test gedaan), wat na 1 dag weer stopte en zodoende wist ik dus dat het niet mijn menstruatie was geweest. 4 dagen later toch maar eens getest en ja hoor zwanger!
    Bruinverlies rond je NOD is op zich een heel normaal verschijnsel als je zwanger bent. Ik heb goede hoop voor je!

13. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Inderdaad, hoeft helemaal niets te betekenen!

Ik heb vanaf week 4 tot nu ook bruinverlies gehad, en op 6 weken was alles mooi in orde! 2 op 3 vrouwen hebben bruinverlies in de prille zwangerschap, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wat ben ik toch blij met jullie ! Denk dat het ook beter is om geen tampon te dragen? Doe ik nu wel omdat ik bang ben dat ik ineens ga bloeden, moet vanavond werken dus dat wil ik graag voorkomen.. Of kan het verder geen kwaad?
    Bedankt meiden ! Ik hou jullie zeker op de hoogte :)

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik denk dat het geen kwaad kan, maar misschien voor de zekerheid even maandverband gebruiken?

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ja misschien moet ik dat toch maar even doen. Heb ik nu geen tijd meer voor. Maar morgen kan ik het wel even halen :) Dank je wel !

17. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ik zou toch maar geen tampon gebruiken. Je baarmoedermond is tijdens de zwangerschap erg gevoelig en je zou net meer bloedverlies kunnen krijgen als die wat geirriteerd raakt.

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dan pak ik voor nu even een inlegkruisje :) Dank je wel..

19. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Er is gebeurd waar ik al de hele tijd bang voor was.. Bloed vanmorgen ! Roze bloed met kleine donkere stolseltjes.. Ik ga er maar vanuit dat het een ongi is, al heb ik bijna geen buikpijn.
    Dan zitten we alweer in ronde 12.. Waar blijft ons kindje nu... :(
    Bedankt voor de steun meiden !

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ach jee balen meid!
    Heel veel sterkte!
    Nu hopen dat je snel een plakbeebje hebt!

*Hugs*

-x- CherryBelly

Deel Deze Pagina