Hoi, Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik dit op de goede plek heb gezet. Ik ben in januari gestopt met de pil. Daarna werd ik 3 keer keurig op tijd ongesteld. De laatste keer was 22 maart. Op 19 april zou ik weer ongesteld moeten worden, die nacht kreeg ik erge steken rechtsonder in mijn buik en de volgende ochtend werd ik ongesteld, dit verliep verder normaal. De week daarna had ik echter opnieuw wat bloedverlies en bruine afscheiding met dit keer dezelfde stekende pijn aan de linkerkant van mijn buik. Met de huisarts (assistente) gebeld die zei dat mijn menstruatie waarschijnlijk erg ontregeld was. Omdat ik van de week weer last had van buikpijn gisteravond toch maar een test gedaan.... en positief!! Vanmorgen nog een keer getest voor de zekerheid, weer positief!! Maar kan dit wel??? Ik ben helemaal niet misselijk ofzo, heb alleen steeds wat een kramperig gevoel in mijn buik. Natuurlijk bel ik maandag meteen met de huisarts, alleen dat duurt nog zo lang....
Het zou kunnen dat je menstruatie een innestelingsbloeding is geweest.. Snap dat je nu bang bent dat dit bijvoorbeeld een miskraam is geweest.. Ik kan je verder niks zeggen als dat ik ook bij mijn beide zwangerschappen (eerst een mk en toen van mijn zoontje) bruin verlies had en toen wat rood en dat stopte weer alleen bij die mk bleef het bruin verlies Succes en ik hoop dat je gewoon zwanger bent!!
Kan volgens mij best! ik had een collega die er opeens achter kwam dat ze zwanger was, 1 maand later zowat ging ze al met verlof, zover was ze al! en gewoon ongesteld geweest. Pas toen ze het verteld had, omdat ze het zelf toen ook pas wist kreeg ze de bijbehorende buik! Dus als je test positief is lijkt me het wel duidelijk.. ik hoop het voor je!!!
ik zou even een echo laten maken dan weet je waar je aan toe bent. Helaas heb je vaak net na een mk ook een goede test maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je.
Mocht ik een mk hebben gehad dan zou dat nu ruim twee weken geleden zijn. Zou je dan nog positief kunnen testen?
Dat zou kunnen maar denk niet knal positief.. De symptomen hoef je ook niet te hebben dat heeft lang niet iedereen Zou idd de Vk bellen met je verhaal die maakt denk ik wel een echo..
Hm heb getest met Predictor (twee keer..). Was beide keren na 5 minuten een streepje als je heel scheel keek maar na een minuut of 7 toch echt wel een streep die steeds duidelijker werd. Maar als ik dan een mk heb gehad dan is dat dus al binnen 2 week na de bevruchting gebeurd.... (op het moment dat ik ongesteld had moeten worden). ja ik heb er allemaal nog niet zoveel verstand van, maar als dat zo is, dan kan ik nu, nog twee weken later dan een positieve test hebben? Raar hoor... Maandag meteen de huisarts maar bellen..
dat kan perfect ken zoveel meiden die de eerste 4 maand zelfs nog ongesteld geworden zijn even vk of ha bellen en een echo vragen
Let ook goed op je buikpijn! Als het heel erg wordt laat je dan nakijken met een echo. Het kan ook zijn dat je zwanger bent en het vruchtje op de verkeerde plaats zit. Bel een verloskundigenpraktijk met dit verhaal en wellicht kan je dan redelijk snel een echo laten maken. Je zou nu eventueel al wel 6 weken zwanger kunnen zijn, dus een echo is mogelijk! Liefs,
Heb nu alleen nog af en toe lichte buikpijn, geen steken meer dat was alleen toen ik dus "ongesteld" was... Bel maandagmorgen direct met de huisarts...
Net bij de huisarts geweest, vanmorgen ook weer wat bloedverlies dus had alleen van de stress al buikpijn. Maar de ha dacht dat het gewoon innestelingsbloedingen zijn. Moet straks bellen met de verloskunidgenpraktijk en dan kan ik waarschijnlijk woensdag voor een echo... als het allemaal goed is zit ik nl al in de 7e of 8e week.
Als ik jou was zou ik nog een keer testen met een andere test bijv van de kruidvat 2voor 5 euro. Predictor kan namelijk valse posi testen geven er zijn veel dames die daar ervaring mee hebben dat ze duidelijk posi was maar zeker niet zwanger waren. Heeft de ha een test gedaan voor de zekerheid. Ik hoop het wel voor je meid.
Gistermiddag de echo gehad, was helaas helemaal niks op te zien... Ze zei dat het nog zou kunnen dat ik misschien toch later zwanger was geraakt en dus juist een hele vroeg test had gedaan.. dus mag ik over twee weken terugkomen voor een nieuwe echo tenzij ik in de tussentijd ongesteld wordt. Nou ik ga haar natuurlijk niet vertellen wat wij allemaal wel en niet uitspoken in de slaapkamer en wanneer, maar volgens mij kan dat echt helemaal niet. Sinds mijn ongesteldheid in april hebben we niet echt actie meer ondernomen omdat ik daarna ook steeds bloeverlies had en dat vind ik dan niet echt fijn... mijn theorie is nu gewoon dat het direct misgegaan is wat is uitgelopen op een ietsje late menstruatie met veel buikpijn en wat na-bloedverlies in de week erna... en dus een positieve test omdat de hormonen blijkbaar nog in m'n lichaam zaten. Volgens de vk kon dat ook idd zo zijn. Maar ja mag dus wel terugkomen maar ik reken nergens meer op...