Hallo Allemaal, Wat is wachten toch vervelend zeg. Maar heb nu al drie dagen last aan de linkerkant. Lichte ongi krampjes. Ook mijn afscheiding veranderd van kleur. Net naar het toilet geweest en bij het afvegen heel licht bloed. Ik zit op 8dpo. Mijn (.)(.) zijn erg gevoelig. En ben best erg prikkelbaar. Helaas kan ik nog niet testen. Maar herkennen anderen dit ook? Zwanger of niet?
Ik had ook 8 dagen na ei bloedverlies. Heel minimaal en maar twee dagen. Ook menstruatiepijn. Nu geen bloedverlies meer. Ontzettend moe en trekkerig gevoel in baarmoeder. Denk dat ik maar een test ga wagen want voel me net als bij eerdere zwangerschappen.
Jij mag al testen! Hoop voor je dat het positief is! Ik herken momenteel mezelf niet eens. Erg vervelend! Succes met testen!!!
Nou in principe pas zondag nod. Met vorige zwangerschap drie dagen voor nod positief dus wie weet. Weet dat hij nog negatief kan zijn of blijft. Pas derde ronde! Hoedanig is jouw cyclus en in welke ronde zit je?
Mijn cyclus is 26 tot 28 dat valt dus gelukkig mee. Dit is ronde 3! Maar kan pas na de kerst testen. Dat is een beetje jammer! Met welke test test je dan?
Ja die heb ik nu voor het eerst ook al in huis gehaald! Dus zou ik dan tijdens de kerst al kunnen testen? Of toch nog iets langer wachten? Nu Nod op 28 december! En hoelang is jou cyclus! Ben ook best tevreden met mijn cyclus!
Mijn cyclus is 28 dagen. Je kunt het natuurlijk proberen. Bij mij werkte hij drie dagen voor. Ligt ook aan je lichaam en hoeveel en hoe snel het het aanmaakt.
We gaan het proberen te redden tot de datum dat het kan! Maar hoe ik me nu voel zou ik er nu eentje tegenaan willen gooien! Dan heb je een perfecte cyclus zeg!!
Ja vind het niet zo fijn! Maja wachten duurt altijd lang! Ben eens op het forum gaan kijken maar dat is geen bijhouden aan! Hahaha
mischien een hele raare vraag hoor en hopelijk weten jullie het maar hoe kan je nou het verschil zien tussen ongi bloed en innestelings bloed? en heb je altijd bloed verlies bij een innesteling? want ik lees vaker op dit forum dat er bloed vrijkomt bij innesteling maar als mij dat zou overkomen zou ik als nuchtere en niet wetende hollander denken dat het gewoon me maandelijkse periode is ja nogmaals sorry dat ik het hier vraag maar denk dat het wat overbodig is hier een nieuw topic over te maken aangezien dit topic over innesteling gaat
Ik heb nooit innestelingsbloed gehad, maar dit keer wel. Net test gedaan en een hele lichte streep. Een week na eisprong zou innestelingsbloeding kunnen zijn. Dat had ik dus en wist dat ik de 9e ei had gehad. ik kan het nog niet geloven...morgen weer een test er tegenaan gooien.
hoi, wow als ik jou eerste berichtje lees, is t net of ik t zelf geschreven heb. Hier ook sinds vandaag een beetje kramp. lijkt een beetje op menstruatiekramp, maar toch een beetje anders. ik zit op 8 dpo. heb een cyclus van 26 - 28 dagen. Ik hoop zo, voor jou en mij, dat dit dus innestelingspijn is. Ik kan me van mijn vorige zwangerschap dit niet herinneren. pfff, wachten duurt lang hé.
innestellingsbloed is volgens mij heel fel rood (terwijl ongi vaak begint met wat donkerder 'oud' bloed). Succes met afwachten meiden!
Innestelingsbloed is gewoon bloed en kan bestaan uit wat verser bloed en uit oud dus bruin bloed... Bij mijn laatste twee zwangerschappen rond NOD wat rood en bruin verloren.
Hamme toen ik zwanger was had ik hetzelfde als jij, Pijnlijke borsten en lichtroze afveeg.... Toen wist ik: ik ben zwanger, dat was dus ook zo.... Hoop dat jij dat ook kan zeggen!