Hoi allemaal, Een vraagje, afgelopenmaandag haf ik ongesteld moeten worden. Niet geworden dus getest met predictor early en gewone, allebei gister een licht streepje. Vanmorgen getest met clear bleu waar je zo'n staafje in moet stoppen. Deze zegt niet zwanger. Wat moet ik nu denken en hoe betrouwbaar is de cb? Ik lees namelijk voornamelijk dat de cb hoog hcg waarde nodig heeft en kruitvat testen beter zijn. Iemand een antwoord?
Als je al wilt testen met een digitale, dan adviseer ik je de digitale met indicator.....deze is namelijk gevoeliger als de gewone digitale die alleen zwanger of niet zwanger aangeeft. Deze laatste heeft meer hcg nodig. Succes, hoop dat je zwanger bent !!
Ik zou als ik jou was testen met de kruidvat 2v5. Predictor is echt een waardeloze test en die zijn niet te vertrouwen. De cb die je gekocht hebt heeft inderdaad meer HCG nodig.. Hopelijk alsnog een positieve test voor je! Succes
Ik neem aan dat als je maandag ongesteld moet worden en vandaag negatief test dat je niet zwanger bent. Maar dit is alleen als je exact weet wanneer je eisprong was door middel van bv ovutesten/tempen. Want bij 3 dagen over tijd zouden alle testen wel betrouwbaar moeten zijn en dus positief zijn bij een zwangerschap.
Nee afgelopenmaandag had ik ongesteld moeten worden. En eergisteren een predictor early gedaan met licht streepje en gister de gewone met licht streepje en vanmorgen had ik dus die digi met insteekstaafjr van Cb en die zei niet zwanger
Ik bedoelde ook afgelopen maandag. Maar bij 3 dagen over tijd zijn alle testen geldig. En qua betrouwbaarheid is CB vele malen betrouwbaarder dan predictor en predictor early. Als je eisprong niet later geweest kan zijn en afgelopen maandag echt je nod was denk ik nogmaals niet zwanger.
Ik heb geen ervaring met Clearblue, dus daarover kan ik je geen raad geven... Als ik jou was, dan zou ik ook eens een test van Kruidvat halen. Ik vind dit eigenlijk een heel goede. Vorige maand had ik een test gedaan van Predictor - een early zelfs!! - op de dag van mijn NOD en die toonde niets. Daarna deed ik een test van het Kruidvat, en die toonde een heel licht streepje. En ik was effectief zwanger (daarna mk, jammergenoeg). Ik zou zeggen: de ene test is de andere niet. Er is nog hoop Heel veel succes!!
Hmm ja ik zal morgen nog eens test met de kruitvattest, want ja ben ook nog steeds niet ongesteld. En heb gister natuurlijk wel positief getest... Dus afwachten maar..
+1 CB vind ik echt wel de beste testen persoonlijk, die van Kruidvat geven vaak valse lijntjes en dat wekt ook valse hoop
Ik heb met dezelfde CB test als jou getest en 3 dagen voor NOD gaf deze 'zwanger' aan. Persoonlijk vind ik deze testen erg betrouwbaar.
Oke, bedankt iig! Ik test morgenvroeg gewoon voor dezekerheid. Voel me wel zwanger namelijk en ben ook nog niet ongesteld of begin daarvan.
Zelfde verhaal hier vorige maand met de predictor early en de gewone voor mijn nod en op mijn nod zwanger. Met andere testen niet en 1 dag later ongesteld. Ik ben klaar met predictor ook na wat research op internet
Hai, vervelend is dat die onzekerheid. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik denk dat mijn NOD afgelopen dinsdag had moeten zijn, maar ook nog niet ongesteld. Voor NOD en op NOD wel licht streepje (4 tests) gehad met de kruidvat 2v5. Vanochtend getest met CB digital en deze gaf niet zwanger aan. Ik durf haast niet meer te testen en denk dat ik nog maar een paar dagen wacht als de ongesteldheid niet komt.
Hoe lang waren je laatste cyclussen? Ben je regelmatig ongesteld? Al lang gestopt met de pil? Weet je wanneer je eisprong geweest is?
2maand gestopt met de pil en daarna gewoon ongesteld geworden. En alles bijgehouden, vandaar ook dat ik maandag ongesteld had moeten zijn
Het ligt bij mij door omstandigheden allemaal wat complexer. In aug. 2013 ben ik bevallen van mijn eerste dochter. Dus eigenlijk al een tijd niet meer aan de pil.