Innestelingsbloed?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kimmuh, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoelang duurt een innestelingsbloed? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo onzeker..pff

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    dat zijn toch maar een paar drupjes, ik heb het nooit gehad of een innesteling gemerkt..
    hoezo? heb je al langer bloedverlies ofzo?

3. Essiehh

Essiehh Lid

28 sep 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit gehad op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Was een inlegkruisje vol bruinverlies. Dacht toen dat mijn menstruatie zou komen maar die bleef uit en toen 2 dagen erna positief getest. Maar het is heel verschillend hoor de een heeft veel bruin of bloedverlies, sommigen één keer anderen een hele dag of dagen. Twijfel je of het een innestelingsbloeding is of misschien toch je menstruatie?

4. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Drie keer zwanger wat eindigde in een miskraam zonder bloed vooraf en toen ik een goede zwangerschap had, dacht ik ongesteld te zijn geworden wat na een dag stopte, 1 dag niets en toen 's avonds nog wat bloedverlies. De volgende ochtend een positieve zwangerschapstest. Geen idee of dat echt innestelingsbloed is geweest.

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had twee dagen voordat ik ongesteld moest worden wat bruinverlies... Dacht dat de menstruatie eraan kwam. Maar het bleef maar bij twee dagen bruinverlies wat ik erg vreemd vond.... Toen na 5 dagen toch getest en die was positief!

Denk niet dat je veel hebt aan mijn verhaal aangezien 't bij elke vrouw anders is. De meeste hebben geen innestelingsbloeding, de ander helderrood en weer een ander bruin.

Heb je al positief getest?

6. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de dag dat ik ongesteld moest worden roze vloed dit heeft een paar dagen geduurd en daarna had ik 1 dag wat bruine vloed. Mn gynaecoloog zei dat dit de innesteling was. Een maand later weer wat roze en bruine vloed dit waren de restanten van de innesteling. Heb in de maanden daarna ook nog roze vloed gehad dit omdat je bloed veel dunner is en er makkelijk een adertje kan knappen. Ook dit was niet erg en ben nu vandaag precies 21 week zwanger 😊

Deel Deze Pagina