Hallo dames. Sorry voor de zoveelste topic 😅 Vroeg me af of er dames zijn die ooit een innesteling heeft 'gevoeld'. Ik hoor graag ervaringen.
Ik weet niet zeker of je wel een innesteling kan voelen. Ik in ieder geval niet haha. Wil niet gemeen overkomen hoor, want ik weet hoe spannend het is om zwanger te raken en ik heb natuurlijk makkelijk praten... Maar je opent inderdaad heel erg veel topics. Dit maakt an sich niet uit, maar volgens mij maak je jezelf helemaal gek zo. Het blijft hoe dan ook iets heel complex en het verloopt bij iedereen weer anders. De een raakt snel zwanger, de ander doet er langer over en weer anderen hebben helaas veel moeite om zwanger te raken. Probeer het iets meer ruimte te geven en geef jezelf iets meer rust.
Nou weet k niet of het de innesteling was wat ik voelde tijdens mijn vorige zwangerschap, maar als ik terugreken dan zou het best kunnen vij mij. Het waren meer de klachten eromheen dan de innesteling, spontaa heel erg warm hebben gehad, alle lekkere parfum opeens benauwend en ik trok lijkbleek. Dit was echt alleen 1 dag een aantal uurtjes het geval hahah klinkt heel gek maar als k alles terug reken en kijk was een van de dagen dat er een innesteling kon plaatsvinden bij mij😁
Ik heb zelf in het begin van mijn zwangerschap op een bepaald moment een hele harde steek in mijn buik gevoeld, ik was toen nog bang dat ik een acute blindedarm ontsteking had, maar de pijn hield niet lang aan dus ik was het snel weer vergeten.. ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, en toen ik daarna terug rekende kon dat heel goed het moment van de innesteling zijn. Mijn zwangerschap was niet gepland, dus ik was ook helemaal niet bezig met zwangerschapssymptomen of iets dergelijks, dus ik voelde het niet omdat ik het graag wilde voelen, zeg maar.
Ik weet niet of het echt de innesteling is geweest maar in de periode dat die heeft plaatsgevonden heb ik een middag gehad waarop ik ineens gigantische buikkrampen kreeg (mijn baarmoeder en eierstokken zijn overigens erg gevoelig i.v.m. Endometriose). Heel fijn, was midden in het winkelcentrum met mijn moeder en ik kon niet staan van de krampen. Diezelfde middag nog naar de huisarts geweest voor en echo en die vertelde dat mijn darmen helemaal van streek waren. Ik ben thuis op bed gaan liggen en 's avonds kreeg ik last van koude rillingen terwijl ik voor mijn gevoel enorm gloeide. De volgende dag had ik nergens last meer van en een paar dagen later testte ik positief.
Je zit ook bij mij in t nod topic.. merk dat je er heel veel mee bezig bent.. *Adem!* Ik heb t niet gevoeld.. ik was skieen en heb in die tijd niets gemerkt! Je moet afwachten.. niet voor je nod testen want je maakt jezelf gek en dan zijn de teleurstellingen alleen maar groter. Je weet niet hoe lang t duurt..test alleen als je ong uit blijft.. En als je zoals wij al 2 jaar bezig bent voor een 2e leer je echt wel geduldig zijn..
Ik heb bij al mijn zwangerschappen de innesteling gevoeld, waarbij 2x ook wat bloedverlies erbij. De eerste keer voelde het inderdaad als een steek recht in de baarmoeder, met wat bloedverlies. Weet nog wel dat daarna mijn baarmoeder heel gevoelig was, over heuveltjes rijden deed bijv zeer. De tweede keer echt een hele gemene steek, het duurde een paar seconde maar het voelde alsof de grond onder mijn voeten wegzakte. Paar dagen later een positieve test. En bij de derde keer had ik eerst wat bloedverlies en tussendoor kleine steekjes, ook recht in de baarmoeder. Hoor wel van vele mensen dat de kans klein is dat je het kunt voelen, dat het vaker niet dan wel gebeurd. Maar denk daar persoonlijk anders over
Ik ben het met bovenstaande reacties eens dat TS vrij veel topics opent maar is daar een forum niet voor? Ik vind dat ze toch wel zelf mag bepalen of en wanneer zij een testje doet en als dit al op 8DPO of 9DPO is, so be it. Heel vervelend dat jullie al twee jaar bezig zijn voor een tweede kindje en ik hoop van harte dat het snel raak is maar je kunt jullie situatie niet vergelijken met die van TS en dan maar verwachten dat ze er hetzelfde in gaat staan als jullie (wat betreft het geduldig zijn en pas testen na NOD).
Ik denk dat niemand het erg vindt dat ze veel topics opent. Het is meer dat we haar proberen te beschermen tegen het er teveel mee bezig te zijn. We weten allemaal dat dat ook niet meewerkt om zwanger te worden. Soms is, hoe moeilijk dat ook is, een stapje terugnemen het beste om wat meer rust te creeeren.
Nee ik heb deze nooit gevoeld,probeer wat afleiding te zoeken,als je straks niet zwanger blijkt te zijn is de teleurstelling zo groot meis...
Kan natuurlijk nog bevestigen dat het de innesteling was maar ik heb 1 x op 9dpo 2 felle steken onderin mijn buik gehad en 2 dagen later testte ik positief
Yep, van deze ben ik vrij zeker dat ik een innesteling voelde. Maar dat is dus de enige waarbij ik het voelde.. Bij de vorige 4 zwangerschappen heb ik het nooit gevoeld (4x misgegaan). Was een beetje alsof ik een blauwe plek in mijn baarmoeder had, waar iemand zo om de 5minuten met zijn duimen in aan't duwen was... Oftewel iets dat zich aan het "ingraven" was Ondertussen net 5w2d ver .. Maar een innesteling voelen kan je altijd pas achteraf zeggen, als je ook daadwerkelijk zwanger blijkt te zijn. Als ik nu niet zwanger was, dan had er sowieso iets anders gespeeld. Het is enkel doordat ik zwanger ben, dat ik kan zeggen dat dat volgens mij de innesteling was
Ik denk dat iedereen die zegt het gevoeld te hebben (of denkt dat te hebben gedaan) ook wel zwanger zou zijn (geweest), lijkt mij niet dat iemand het zomaar zegt
Ik heb een wee achtig gevoel gehad mijn hele baarmoeder kroop ineen, en ik wist zeker dat ik deze maand niet zwanger zou zijn want niet op de vruchtbare dagen sex gehad. Ik heb het gevoel ook nog nooit eerder gehad en had 2 weken later een positieve test. Dit is wel achteraf gezien want ik heb elke maand namelijk wel op 2 weken van te voren een hele felle steek dus ik dacht hier ook niks van.
Ik heb het niet gevoeld.. bij de eerste wel een innestelingsbloeding gehad en buikkrampen(buikgriepje), dus heb niets gevoeld alleen een bloeding nadat ik positieve test had.. ik was doodsbang dat het een miskraam was maar alles is goed gegaan
ik denk dat ik het wel gevoeld heb deze keer zat gewoon te relaxen en voelde 8 dpo in de avond ongeveer 30 minuten kleine steekjes in mijn onderbuik grappige is dat ik toen al dacht van he zou het?? als ik gewoon bezig was geweest zou ik het niet gevoeld hebben 2 dagen later teste ik licht positief en vandaag een mooi kloppend hartje op de echo.
Hellooo Ik denk gister me innesteling gehad te hebben Mijn klachten sinds gister zijn Zeurende buikpijn Rommelende buik praat heel de dag tegen me Gister avond 2 goeie steken in me schaamstreek Sinds vandaag enkel aan de rechterkant last van me onderrug. Vandaag ook test gedaan deze was helaas nog neg maar goed dat kan ook als het gister pas ingenesteld is hihi