Hoi hoi.. Ik zou gister ongesteld moeten worden, altijd precies 28 dagen. Nu nog niet ongesteld en voel me anders dan anders. Sinds zaterdag veel misselijk (echt zo flauwig misselijk). Daarbij raar gevoel in m'n buik..lijkt op ongesteldheidskrampen maar ene moment zeurend ander moment heftig en dan weer niks. Ik heb normaal de week voor mijn nod pijnlijke borsten, buikpijn en misselijk (alsof je iets verkeerds gegeten hebt). Vanavond een clearblue plus test gedaan en negatief. Geen verticaal streepje te bekennen.. Haal ik me weer vanalles in m'n hoofd of zijn er meer die later dan 1 dag overtijd pas positief getest hebben? We hebben een dochtertje en heb geen pil gebruikt dus hoef niet meer te ontpillen ofzo.. Graag jullie ervaringen
Je kan het beste in de ochtend testen..Misschien dat dat het is.. Ben je wel zeker van je eisprong? Ondanks dat je niet aan het ontpillen kan je eisprong ook later zijn geweest
Nee eerlijk gezegd geen idee van m'n eisprong. Heb de hele maand nergens aan gedacht omdat ik dat los wil laten.. lukt dus erg goed haha nottt... Misschien dan morgenvroeg nog maar eens testen...
1 dag na je nod zou je normaal gezien al positief testen indien je zwanger bent. Probeer maar beter met ochtend urine. Succes ik hoop voor u dat het raak is.
Dankje.. ik ga morgenvroeg nog eens testen mocht ik vanacht niet ongesteld worden. Anders volgende maand nieuwe kans Maar mij lijkt het idd ook dat als ik zwanger zou zijn ik vanavond al een positieve test zou hebben gehad...
Het hebben van zwangerschapsklachten wordt meestal veroorzaakt door HCG. Aangezien je flink wat symptomen hebt zou je verwachten dat je al heel veel HCG in je lijf hebt en dus gisteravond een positieve test zou moeten hebben. Het kan natuurlijk dat je urine (en dat hoop ik voor je) niet zo geconcentreerd was en dat je daarom nog negatief testte. Dus ik zou inderdaad vandaag nog een testje doen met ochtendurine. Laat je het weten? Ik duim voor je.
ik denk gezien jouw klachten dat je positief had moeten testen ook met de plus testen ( ook la zijn er vaak negatieve verhalen over)
bij een pennenstreep die duidelijk is: negatief.... ik heb al zovaak rare dingen gezien op die testen... maar een dikke blauwe streep is positief binnen afleestijd. staat trouwens ook in de bijsluiter ik vind ze in ieder geval om die reden niet prettig.
Ik heb vanochtend met ochtend urine getest en alleen een dikke horizontale streep en geen verticale.. dus niet zwanger. Ik heb verder ook nergens meer last van alleen die rare misselijkheid. Vind t ook raar dat ik niet ongesteld word omdat ik nog noooooooit langer dan 28 dagen heb gehad..nouja het zal wel komen