Innestelingsbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eekelder92, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Cyclus, je menstruatie, PMS kwaaltjes kunnen allemaal een keertje afwijken, ook zonder reden. Je kunt alleen maar afwachten.

2. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik snap het wel, je voelt je een beetje alsof je lichaam je in de steek laat. Maar helaas kan, zelfs bij een regelmatige cyclus, je lichaam zo ineens anders doen. Maar echt logisch dat je niet de vrolijkste was, dat zou ik ook hebben. Even afwachten wat het weekend doet. Succes!

3. Eekelder92

25 okt 2018
    39
    1
    6
    Vrouw
    Ja dit is echt heel raar vooral omdat ik 2 maand terug bij de gyno nog alle onderzoeken heb gehad en alles zag er pico Bello uit, we zullen het zien

4. Eekelder92

25 okt 2018
    39
    1
    6
    Vrouw
    Vandaag een test gedaan omdat vandaag mijn nod is, clear bleu digital maar helaas negatief
    Ik heb nog steeds af en toe bruine afscheiding en nog steeds geen buikpijn of Iets ... ik wil morgen sowieso de huisarts gaan bellen omdat het voor mij nu echt even een raadsel is

5. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Bij innesteling, moet je dan altijd die bloeding hebben? Want ik zit nu op 5 dpo en gistere kreeg ik een steek en een enorme kramp. Ik krijg die ook met mn ovulatie.

6. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Nee hoor, het komt vaker niet dan wel voor zelfs. Ben je zeker van je eisprong? Spannend. Hopelijk binnenkort een positieve test!

7. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Khad 2 april een positieve ovutest (roze clearblue) dus ik hoop van wel. Wij hebbe die dag en dag erna geklust. Dus ik hoop het, haha maar de twijfel slaagt egt toe eignlijk :$. Ik ben sinds gistere ook wel enorm moe, en af en toe krampjes en steken. 17april zou mijn nod zijn denk ik. Dus het is nog even wachten.

all4love vindt dit leuk.
  8. Eekelder92

25 okt 2018
    39
    1
    6
    Vrouw
    Ik heb inmiddels alle onderzoeken gehad en ik heb blighted ovum zoals ze dat noemen , oftewel een leeg vruchtzakje. Tabletten gekregen voor de menstruatie op wekken en dat ging gelukkig goed, nu moeten we eerst wachten op de volgende normale cyclus. Mijn gevoel klopte dus wel dat er iets niet goed was, en daarom waren voor mij oog de ovulatie testen wel positief. @Femc een innestelingsbloeding komt idd vaker niet dan wel voor. Ik heb mensen uit mijn omgeving die het wel hebben gehad maar ook veel mensen die het niet hadden. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik helemaal niks gewerkt van een eventuele innesteling. Ik zal voor je duimen

Femc vindt dit leuk.
  9. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Oh dankjewel! Ja vorige maand heb ik wel een week voor mn maandstonden bruinverlies en roze afscheiding gehad, maar ja elke maand zal wel anders zijn. Maar stelt me wel wat gerust dat het niet altijd hoeft te zijn dan. Maar ik durf toch niet te hard te hopen hoor.

10. Jasmijne

Jasmijne Actief lid

29 nov 2018
    189
    26
    28
    Fijn he, een lichaam dat ineens vreemd gaat doen. Ik ben ook al 15 maanden bezig en ga naar de huisarts als het deze maand weer niet gelukt is. Mijn cyclus is altijd rond 30 dagen. Nu ineens dag 25 en 26 wat bloedverlies. Tja dan krijg ik ook weer hoop. Terwijl ik eigenlijk al denk dat er toch een probleem is, waardoor ik niet zwanger raak. Want ja als het in 15 maanden niet lukt waarom nu dan wel....

Heel lastig, het enige wat we kunnen doen is afwachten. Je weet toch nooit wat je lichaam gaat doen.

Deel Deze Pagina