Ja ik blijf donker ongi.. het word niet bepaald licht zoals normaal.. Heel vreemd.. Ik voel me ook al n paar weken totaal niet lekker telkens erg moe,buikpijn,misselijk plus de rest denk dat ik maar weer eens een afspraak maak met de dokter.. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat... We hebben veel gemeen Roos Kussss
Ik ga denk ook maar weer naar de dokter.. blijft bij mij ook bruin en heel raar.. billie, merk jij nu al wat van je zwangerschap? en wat merk je precies? volgens de testen ben ik niet zwanger, althans de laatste test was 2 weken terug.. durf nu niet meer. maar als ik het dus wél ben, waar ik nu niet meer op reken hoor, dan wordt het deze week ongeveer 6 weken.. ben dus benieuwd wat jij nu merkt? en je buik en borsten? liefs, roos
Nee ik merk er nog helemaal niks van! Ben niet misselijk en ook nog niet moe! Maar dat kreeg ik bij de 1e ook pas met ruim 7 weken! Misselijk ben ik trouwens nooit geweest gelukkig. Wel heb ik af en toe een ongi gevoel, maar dat schijnt erbij te horen. Ik hoop zo voor jullie dat het raak is.
hmm oke.. mijn borsten zijn dus wel zwaarder en gevoeliger geworden in de afgelopen weken, en je ziet op mijn linkerborst de aders helemaal lopen. mijn beha zit echt stuk strakker, lijkt nu wel een push up haha. nu zit ikdus officieel in mijn stopweek, en het is nu dus al over, maar wel ongeloofelijke buikpijn krampen.. echt niet normaal, ik dacht echt dat ik helemaal doorgelekt zou zijn hihi, maar er was helemaal niks meer! de moeheid die ik nu erg heb zal bij de stopweek horen denk ik. ik vind t allemaal zo raar.. testen zeggen negatief.. volgende week ga ik er denk nog ÉÉN proberen.. en anders naar de dokter, want er klopt iets niet, ongesteldheid hoort zo niet te zijn liefs, rooss
Jeetje Roos, wat raar allemaal! Ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Wel raar dan dat je borsten gegroeid zijn dat is wel een van de symptonen. Ik wil je geen valse hoop geven hoor. Lijkt me idd beter om ff langs de HA te gaan. Misschien kan hij een bloedtest laten doen. Sterkte
Hey Roos Ja bij mij is het bloeden wel gestopt ... Maar ik weet het allemaal niet meer.. echt niet.. Ik wacht wel gewoon af.. Ik voel me nog wel telkens heel erg raar:S Kan het bijna niet uitleggen.. Ben benieuwd hoe het met Roos is En hoe is het met Rooss? Liefs, Wendy
Help... Ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben. Heb het gevoel al vanaf mijn eisprong en dat was bij mijn vorige zwangerschap ook. 1 dag voor evt innesteling sliertje bloed verloren. Zou maandag NOD hebben en gaan testen, nu heb ik vandaag weer bloed verloren... Kan het haast niet geloven, want ik voel me erg zwanger. Heeft iemand wel eens gehoord dat dit kan? Of moet ik het maar opgeven? Thanks...
jaaa hier ben ik weer! mijn bruinige vloeiing is overgaan in donkerbloed, 2 dagen, wel weinig. nu heb ik niks meer. had vanochtend wel steken in mijn buik, en rond mijn navel prikjes gevoel. komt dat bekend voor billie? net weer een test gekocht :S maar durf het niet! liefs, roos
Nee dat komt me niet bekend voor, ik had wat vage menstruatiepijn rond mijn NOD en een paar dagen erna ook. Jeetje wat spannend zeg! Hou me op de hoogte
oke.. ja beetje ongi krampjes heb ik ook nog wel, heeel af en toe. maar vanochtend vooral steken. afgelopen nacht ook weer migraine aanval gehad.. vandaag wat lichte hoofdpijn, en erg moe. maare, ik hou je op de hoogte hoor!
Hoi allemaal toen ik vanmorgen naar de w.c ging zag ik tijdens het afvegen een beetje bruinachtig bloed op mijn papier, moet nog niet ongesteld worden pas volgend maand ik was 8 jan .jongstleden ong. geweest ben met de pil gestopt,maar had gisteren pijn in mijn buik leek als of ik ongi. moest worden nu weet ik niet hoe dat komt, of het innestelings bloedng is want ik moet pas den 5 van feb ongesteld worden help graag
Ja das moeilijk stacia, ik kan je hier helaas niet mee helpen. Toen ik in dec ook wat bruin bloed verloor ben ik 3 dgn erna gewoon ongesteld geworden. En in jan had ik geen bruinbloedverlies en toen was ik zwanger. Gewoon afwachten dus helaas
jah maar zat jij aan ook aaan de pil? want ik zag het vanmorgen en nu niet het was wel veel vanmorgen maar nu zie ik niks,weet niet wat daat kan zijn,had wel volgens de cal.berkend en er stond dat er op 27 de innest dag is ,weet niet precies,ik ben 22 en weet niet zoveel van zulke dingens af dus vandaar dat ik vraagjes stelt mijn huis arts is op vakantie
Hoe bedoel je princes ,ik denk dat je vraagjes mag stellen hoor,ik was een beejte paniekerig vanmorgen en weet gge raad vandaar dat ik hem hier opende en ik denk ook dat je hier je mening kan geven,ik zag het bloed vanmorgen dus ik plaaste mijn topic gewoon,ik denk dat er niks mis mee is hopelijk
Neen, maar het is eenvoudiger als je in je eigen topic een vraag stelt, die lezen we ook hoor , maar daarin staat alle informatie die we nodig hebben om je situatie te begrijpen! Nu moeten we steeds weer gaan zoeken. Zoals ook in je andere topic gezegd is kun je niet veel anders doen dan afwachten! Al deze vrouwen hier moeten wachten om te kijken of ze zwanger zijn, wij kunnen niet in je buik kijken! De manier waarop je onbeschermd contact hebt gehad is een RISICO! Je kan dus zwanger geworden zijn maar je kan ook evengoed niet zwanger zijn! Die bloeding kan van vanalles zijn! Het kan zijn dat je ongi eraan komt, het kan een innestelingsbloeding zijn, het kan zijn dat je gewoon aan het ontpillen bent, maar dat weet je pas zeker als je ofwel ongi wordt ofwel een test doet! Wij kunnen je dus écht niet meer vertellen hoor Ik hoop alvast van harte dat je niet zwanger bent...