Nouw ik ga geen ruzie maken ,maar wie ben jij om te hopen dat ik niet zwanger ben,bemoei jij je in je eigen zaken,je bent een mis gunner mis kan jij niet zwanger raken,en boven dien wist ik het niet dus ik houd het hierbij ,je hoop niet dat ik zwanger ben wie ben jij omdat tezeggen mis gunner,ik maak geen ruzie tropic gesloten
Oké, rustig rustig... Aan je berichtjes hier dacht ik dat je de pil nog steeds nam of hem per ongeluk vergeten was. Je begin berichtje in je andere topic vermelde helemaal niet dat jullie probeerden zwanger te worden: Waarom zou ik je nu toewensen dat je niet zwanger bent? Zo'n monsters lopen hier niet rond hoor . Ik begrijp je berichtje niet helemaal maar ik ben dus geen 'mis gunner'. Integendeel! Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten voor je een positieve test hebt, maar je bent nog maar net gestopt met de pil dus je kunt er best rekening mee houden dat het wel even kan duren voor de hormonen uit je lichaam zijn en je weer een natuurlijke cyclus hebt (maar in de tussentijd kan je lichaam zich al klaarmaken door Foliumzuur te nemen). Maar ik zou je niet vastpinnen op symptomen want de pil kan je lichaam erg overhoop gooien en of je zwanger bent of niet weet je toch pas als je een positieve test hebt!
Als ik eerlijk ben, is de reactie ook een beetje je eigen schuld. Zo te zien aan je manier van schrijven, leek het er echt op dat je liever niet zwanger zou willen raken. Ik heb (in je eigen topic) ook meerdere malen gevraagd of je graag zwanger zou willen raken, maar kreeg daar geen antwoord op. speeters wil je alleen maar helpen, en ze misgunt je het zwanger worden echt niet. Ik denk dat er hier geen meiden zijn, die een ander niet gunnen om zwanger te raken. Verder is het inderdaad zoals speeters zegt. Als je je vragen in je eigen topic houdt, is het makkelijker om alle info bijeen te hebben.
woow wat een sensatie opeens billie, ik had nog een vraagje! want jij had natuurlijk ook bruin verlies, en daarna ongesteld geworden.. en was je toen al zwanger op dat moment? terwijl je natuurlijk dacht dat je je het niet was, want je was ongi.. snap je wat ik bedoel? haha want na mijn bruin verlies was ik ongi geworden, wel heel kort, en nu afgelopen week ook weer een soort van.. maar nu weer buikpijn. en nee, de test heb ik nog niet gedaan hihi.. ik durf niet meer! ik ga denk maar naar de dokter wéér..
Roos: kijk het zit zo; ik ben op 17 dec ongesteld geworden. Die zaterdag ervoor(15e) had ik opeens bruinbloedverlies! Dat heb ik normaal nooit voordat ik ongi moet worden, vandaar dat ik dit topic met mijn vraag geopend heb Ik ben dus gewoon de 17e ongi geworden en het heeft de normale 5 dgn aangehouden. Dus ronde 1 mislukt Toen zijn we er dus weer voor gegaan en het was raak Ik heb toen ook niet meer dat bruinverlies gehad in die paar dagen voordat ik ongi moest worden. Bij bij duide dat bruinverlies op ongi worden. Ik hoop van harte dat het bij jou raak is, ik duim nog steeds hoor!
oww oke! ik snap het! hm, ik hoop dan dat het bij mij wel raak is.. ik las ook veel verhalen op internet van vrouwen die pas na heel veel weken een postieve test kregen, of vrouwen die helemaal nega testen, ook bij dokter, maar dat op een echo bleek dat ze dus wel zwanger zijn! maar ik ga eerst vd week zelf testen, en als t dan weer nega is, dan ga ik naar dokter om mijn buik te laten onderzoeken, want wil wel graag weten wat die buikpijn etc is, en dat bruinige telkens. Ik hou je op de hoogte hoor! liefs, roos.
Hallo ik wil wel zwanger zijn,de rede waarom ik het vraagt is dat ik volgens jullie cal.mijn vruchtbare dagen berekend had en hij gaf aan dat ik den 22 ste mijn eisprong zou hebben en ,had die ook gevoeld mijn innesteldag den 27 zou zijn,nouw toen ik vanmorgen naar de w.c ging zag ik het tijdens het afvegen,dus vandaar dat ik ff deze topic opende mijn huisarts is op vakantie hoor dus mij ff niet kwalijk nemen,ik verheug mij erop,dus mij ff nie kwalijk nemen,sorry voor het woord misgunners,oke wil alleen een reatie.
ps ff dit ik moet pas volgend maand den 5 de ongesteld worden hoor dus ik weet het ook ff niet,heb het nooit eerder gehad ,dus vind het wel vreemd
We begrijpen allemaal dat je een reactie wilt, maar zowel hier als in je andere topic hebben we al gezegd dat we het spijtig genoeg ook niet weten! Het kan vanalles zijn: een innestelingsbloeding, een gesprongen adertje, je menstruatie, spotting, .... Je moet gewoon afwachten!
Had gisteren één druppel roze bloed bij het afvegen. Het was echt maar één druppeltje. Dus ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld zou worden maar nee hoor. Vandaag helemaal niets! Ik zit pas 3,5 week na mijn miskraam en weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden, maar zou dit innestelingsbloed kunnen zijn dan?!
Zou het niet weten ik weet ook niet of van mij dat is ,je moet gewoon naar de dokter gaan ,en dan hoor je het
Misschien moet je lichaam zich nog herstellen van de mk? Ik hoop alvast dat je ongi wegblijft en dat je opnieuw zwanger bent!
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar vaak zie je ook dat de cylcus na een miskraam in de war is. Even afwachten dus nog!
Roos, Die steekjes rond de navel heb ik ook echt vaak! En hoofdpijn ook.. En S'nachts is dit het ergste.. Ik ben nu ook nog eens kotsmisselijk! Niet normaal! Dan denk je dat je wat moet eten en dan word het alleen maar erger! Ben nu echt al 2 dagen super misselijk.. Ik ga denk ik ook maar eens vandaag weer een test halen.. Welke haal jij altijd? Is de kruidvat test goed of..? liefsss Wendyy
ik ookal.. misselijk sinds gister.. bahh maar wat grappig dat jij ook die steekjes hebt! en de hoofdpijn.. ikheb kruidvat test gehaald. wanneer ga jij testen dan? liefsss roos
Hoeveel dagen zijn jullie overtijd dan als ik vragen mag? Roos en Wendy? En hebben jullie nog steeds last van bruinverlies? Ik ben benieuwd!